Vad gör vi? Del CCXI

Det blev fantastiskt gott 😍
Blir glada kompisar på jobbet imorgon 😁
20250406_220736.webp

Är för hungrig för att sova men för oengagerad för att göra ens mackor... Måste verkligen sova nu och upptäckte just två runda kliande utslag på ena benet?! Behövde verkligen mer att tänka på :banghead: :p

Har iaf diskat av allt jag borde gjort. Suck, en skål jag gjorde koreanska gurksallad i låg över natten i kylen och nu får jag inte bort lukten. Har hällt i diskmedel och vatten så får den ligga i blöt ett tag.

I gar skruvade jag ihop grindarna till min bil. Det tog tid, var himla bokigt, men blev jattebra. Tyvarr regnade det hela dagen I dag sa hundarna fick vanta hemma medan vi akte for att utratta arenden. Jag hoppas att Jag kan ta atminstone Tate med mig I morgon nar jag ska ivag och trana den lille Norwich terriern. Det ar sa enkelt att visa hur det ska se ut med Tate.:p

Måndagar är aldrig roliga. Jag är liksom aldrig redo. Jobb 8-16.
Dricker kaffe och tre macka. Mitt Bregott hade bäst före datum för tre månader sen såg jag men det märks inte. Måste vara väldigt väl tilltaget.
Tittar på Nyhetsmorgon och Chicago fire.

Hundarna promenerade i morse 06:30 av kollegan, två möten avklarade, fyrfotingarna utfodrade och jag mår som vanligt lite illa av min näve tabletter men det finns ljus i sikte. Återbesök i morgon bitti, ska försöka göra en hyfsat tidig kväll ikväll men det blir en sen promenad för hundarna, ca kl 22. Får släcka efter det.

Hundarna snabbkissade, dagens tredje möte avklarat medan jag klippte sönder ett sittunderlag i tre sulor som jag sedan tejpade ihop till en. I morgon ska jag tejpa fast den på ortosen ifall jag behöver sätta ner foten medan jag hoppar till och från bilen och sedan mottagningen. Hoppas verkligen jag kan få börja stödja på foten även om det blir tråkigare för hundarna, jag kommer inte kunna gå några långpromenader med dem men iaf ta ut dem så de får göra sina behov.

Undrar hur bilen luktar där den står i carporten. Jag har grillkorv jag brukat ge hundarna lite av när vi varit ute och gått i skogen och ett par kg morötter till hästarna. :bag: Om jag orkar ska jag passa på att tvätta bilen när jag ändå måste ut och åka med den i morgon.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 905
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
61 135
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka