Går nog inte att stänga in den i frysen, och den kan inte stå utanför då det är farligt för hundarna/djur o människor.Eller hyr en Ozon Air ett dygn
Köket har öppenplanlösning, så går inte att avgränsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går nog inte att stänga in den i frysen, och den kan inte stå utanför då det är farligt för hundarna/djur o människor.Eller hyr en Ozon Air ett dygn
Aj då, synd.Går nog inte att stänga in den i frysen, och den kan inte stå utanför då det är farligt för hundarna/djur o människor.
Köket har öppenplanlösning, så går inte att avgränsa
ja@dobbis Du vet väl att hemförsäkringen antagligen ersätter hela/delar av kostnaden?
Heja dig!Den här förbaskade ångesten. Idag började marken gunga när jag stod på scen inför hela företaget. Jag tänkte att benen helt säkert kommer att vika sig, eller så kommer jag behöva sätta mig ner innan det händer. Två värdelösa alternativ när man väl står där. Jag försöker överleva mitt arbetsliv med den här sociala ångesten som växt fram och det sista jag behöver är att vara hon som svimmade på konferensen för all framtid i det här företaget. Men jag ställde mig mer bredbent och fick fäste efter ett tag. Lyckades säga några riktigt bra saker. Nu är det över och jag känner en lättnad över att den här perioden när jag behöver stå på scen är över för den här gången. Stolt över allt jag har gjort trots att det har varit som det varit. Nu ska jag snart ta ett glas vin, och mentalt säga hejdå till året som varit. I morgon blickar jag bara framåt.
Stor kram.Jahapp.. Läkaren ringde och jag har malignt melanom. Ska opereras på fredag redan. Känns både bra och läskigt att de skyndar på allt så väldigt. Blir så himla orolig att det ska sprida sig etc. Hade varit skönt att ha sambon här nu. Eller att inte ha flyttat 15 mil från alla vänner/familj typ.
Nä men fy. Tänker på dig.Jahapp.. Läkaren ringde och jag har malignt melanom. Ska opereras på fredag redan. Känns både bra och läskigt att de skyndar på allt så väldigt. Blir så himla orolig att det ska sprida sig etc. Hade varit skönt att ha sambon här nu. Eller att inte ha flyttat 15 mil från alla vänner/familj typ.
Tack! Tror den lilla internetkramen var vad som behövdes för att jag skulle kunna släppa taget/bromsen om känslorna. Nu gråter jag och det är vad jag behövde. Tack!Stor kram.
Tack till dig med!Nä men fy. Tänker på dig.
Tack! Tror den lilla internetkramen var vad som behövdes för att jag skulle kunna släppa taget/bromsen om känslorna. Nu gråter jag och det är vad jag behövde. Tack!
Tack! Har inte berättat för någon mer än Buke än. Vill att folk ska få komma hem från jobb/möten etc först.Man behöver gråta en skvätt när någon berättar att man har cancer
Tänker på dig med.Man behöver gråta en skvätt när någon berättar att man har cancer