Vad gör vi? Del CCXII

Haft teamsmöte med skällande hundar såklart.
Men det gick bra även om jag gjorde en blunder innan.
Nu tittar jag på fil med sovande hundar och katt

Här kommer kallelsen via kivra.

Jag har inte Kivra men har godkänt att få kallelser via sms och 1177 på den specifika mottagningen. Vissa mottagningar jag haft kontakt med har flera sätt samtidigt, där brukar jag få på mail (har själv godkänt och lagt in mailen), på 1177 och på papper, får ett brev hemskickat. Hängslen och byxor liksom. :) Positivt är ju iallafall att man inte missar det.

Mitt långfinger fastnade såhärVisa bifogad fil 166304
Jag kunde inte röra det på flera minuter. Ont gjorde det också.

Jag fattar att det verkligen inte var trevligt :heart men...

ZTMxOTRhZWYtY2NkNi00NmJkLTg2MWEtOWM4NTI3OGFiODU3_spock-amok-time-vulcan-salute.jpeg.jpgitokocbjd7hn

:D

Har vakuumpackat parmesanost. Jag köper ju rätt stora bitar på lokala delin (de är färdigförpackade när de får dem - de har inte lösvikt) och de håller ju inte tills mitt enkvinnashushåll gjort slut på hela biten så vakuummaskinen är en gudagåva :up:

Dvs just nu känner jag mig väldigt rik... på parmesan iaf! :rofl:

Uj vad det regnar nu men det behövs! Även om det blir slirigt för hästarna vid ena grindhålet som ju är tilltrampad- tänk att man blir lika "förvånad" att höstens upptrampade mark alltid blir platt och jämn under våren.
Nehej om man skulle ta sig en dusch.

Dimma och regn i morse. Regnade när jag gick hem från jobbet = blötta fötter
Så läste ett tag på sängen innan jag slocknade.
Och jag skulle ha gått ner till Ica...
Och städa hos djuren...
Får göra det imorgon då

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 500
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 760
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 637
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 815
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka