Kommit hem från skolan och känner mig lite överväldigad över all ny information och kunskap. Men det blir nog bra till slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det stämmerOch nu försöker jag förstå mig på det där med vintertid osv, igen.
Om jag vaknar av mig själv vid 7 på morgonen nu, då kommer det bli att jag vaknar vid 6 på morgonen när det är vintertid, right? Så om jag är van vid att äta lunch vid 12 så måste jag plötsligt börja äta lunch vid vad som känns som klockan 13?
Tur att det är ett litet tag kvar till eländet.
Vad pluggar du?Kommit hem från skolan och känner mig lite överväldigad över all ny information och kunskap. Men det blir nog bra till slut.
Kvalitetstekniker inom batteriteknik. En ettårig yh-utbildning. Känns bra att för en gångs skull plugga något som leder till jobb.Vad pluggar du?
Låter helt klart klokt!Kvalitetstekniker inom batteriteknik. En ettårig yh-utbildning. Känns bra att för en gångs skull plugga något som leder till jobb.
Det känns bra, tror det blir ett roligt yrke. Stå i labb, göra en massa beräkningar osv.Låter helt klart klokt!
Hoppas det känns bra i övrigt med!