Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vedspis och spispannaÄntligen lugna ochjag har gjort min redovisning. Nu lyssnar jag bara. Lite heta diskussioner. Min kollega kallade just vår chef för Älskling
Visa bifogad fil 152942
Vänligen bortse från skräpet som ligger på bänken. Plockat undan det nu
Ja vi brukar ha våra uppe tills det blir snö. Hade de inte suttit i marken utan på väggen hade de varit kvar.Det gör min med,solen är ju ff ute o gör nytta.
Batterier kommer att fortsätta utvecklas men Northvolt behöver nog förändras om de ska finnas kvar. Så jobb kommer det att finnas men på andra företag.Känns inte så bra att Northvolt varslar när jag precis börjat en utbildning i batteriteknik.. Volvo Cars skulle fortsätta samarbetet iaf. Men jag nojar lite såklart.
Mina sitter på väggen så dom stannarJa vi brukar ha våra uppe tills det blir snö. Hade de inte suttit i marken utan på väggen hade de varit kvar.
Samma härÄr vansinnigt osugen på jobb idag
Sambon försökte känna efter om han hade feber. Jag kunde konstatera att nej det var ingen feber där.Är vansinnigt osugen på jobb idag