Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avslutade kvällen med en gigantisk portion banana split, andra på en vecka
Men så sjukt gott!
Även fått upp två små Billy bokhyllor och satt upp nya gardiner från Ikea i köket.
Blir så glad varje gång jag ser den
Visa bifogad fil 151656
Är nog en del stress ja. Lycka till idag och hoppas du får en bra första jobbdagJag ska alldeles strax ge mig av för första dagen på nya jobbet. Lite nervöst och väldigt spännande!
I natt fick jag nog med nära på alla stressdrömmar man kan ha, tror jag. Jag drömde att jag tappade tänder, att toaletten blev översvämmad och jag fick inte stopp på vattnet, jag gick vilse, jag kände inte igen min egen spegelbild, och så utan att gå in på detaljer drömde jag om blod.
Jag är egentligen inte mycket för drömtydning, men "stress" känns som ett tydligt tema från nattens drömmar. Hoppas att dagen går i alla fall lite bättre än natten indikerade!
The joy of tonåringar min börjar imorgonEfter att dottern inlett dagen med att inte hitta den bh hon ville ha och därför stormat omkring så verkar friden ha lagt sig. Åtminstone så är hon strax på väg till skolan