Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste du ta viktprat här?Har bakat mina frallor och redan ätit två små. Det här med att äta långsamt går så jädrans dåligt alltså. Inte konstigt att jag alltid har ont i magen och mår skit kanske. Och det är min frukost ovanpå allt. Hade dietisten i Skåne vetat att jag helt tappat greppet över mina matrutiner hade han gråtit en skvätt i armvecket.... Suck. Jag suger.
När det nu inte kan bli värre så tänkte jag sluta med mina antidepressiva och börja en nutrilettkur på några veckor istället, för att se om jag inte kommer ner under 100 kg en gång för alla. Är trött på att pendla fram och tillbaka mellan 102 och 106 som en jojo.
Jag bor i ett litet hus med märkliga mått... jag har verkligen lärt mig att inte freestyla
Förlåt tänkte mig inte för. Ska inte upprepas.Måste du ta viktprat här?
Kan du inte ts det i vikttrådarna istället?
Voxra är ju lite uppiggande, men fungerade antideppressivt för mig under flera år när jag var yngre. Men ja, sov dåligt.Så trött! Det börjar kännas att jag inte sovit ordentligt på nån vecka. När jag tänker efter, inte speciellt bra sen vi satte in Voxra.. Får väl ta upp det när läkaren ringer på onsdag. Inte för att jag vill prata med den läkaren, den lyssnar inte alls på vad jag säger men det är den jag har fått och tyvärr växer de bra varianterna inte på träd..
Nu väntar jag på att mina föräldrar ska komma hit, och att maken ska komma hem, så vi kan gå tipspromenad.
Ja, jag läste i bipacksedeln att det kan påverka sömnen. Men jag tar den på morgonen så det borde ju inte vara nån fara. Sova dåligt är dumtVoxra är ju lite uppiggande, men fungerade antideppressivt för mig under flera år när jag var yngre. Men ja, sov dåligt.
Recept?Cherry cheescake gjord och i frysen. Hoppas den hinner bli klar till ikväll!
Jag hoppas också att jag INTE tappar den igen!