Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va ute och åt med min pappa och hans fru. Jag beställde en "grillmacka" det jag fick va en varm macka... är generellt inte speciellt kräsen när det gäller lunch men här blev jag rätt besviken, va ju lika hungrig efteråt dessutom :meh:
Gissar att det inte var likt det här:
1722007123345.webp

Tittar på nyheterna och blev oväntat glad över den glada parisbon som glatt konstaterade att han får gå upp lite tidigare för att kunna ta sig till jobbet, och att Celine Dion ska uppträda vilket han tyckte skulle bli fantastiskt. Det är så deppigt att även ett så glädjefyllt och fredssyftande evenemang som OS kläs in i dystra rapporter om sabotage, oro, slagna hästar m.m. så det var upplyftande med lite glädje i rutan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
73 74 75
Svar
1 493
· Visningar
40 188
Senast: Lilla
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: SaraXX
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30