Känner mig som världens sämsta förälder..
Pluttan har haft lite strulig mage till och från hela tiden egentligen. Typ kolik första 3-4 månaderna och sen hård i magen till och från. Har tänkt att magen reagerar när man trappat upp matintaget, öst på med katrinplommon, päron, kiwi osv när det blivit trögt och då har det lugnat sig efter några dagar. Köpte hem Lactulose en gång men aldrig gett då det funkat med det jag skrev ovan. Eller, trodde jag iaf..
Nu sista dagarna har det dock blivit värre, hon har kämpat lite och igår såg jag en liiiten hudflik vid rumpan. Ringde VC imorse och blev lite tilltryckt. Enligt henne har hon säkert varit förstoppad hela sitt liv och skinnfliken går aldrig bort och "hennes dotter har sån och är 11 år och tycker det är jättejobbigt att det blivit så." Och att det inte alls är bra att vår dotter har krämigt bajs däremellan, det ska vara korvar som mördarsniglar annars är nåt fel.
Känner att jag förstört dotterns hela mag och tarmkanal för all framtid och gråtit till och från idag. Börjat med Lactulose idag iaf, hoppas det ska hjälpa på sikt iaf..
Sorry för negg men behöver få ur mig..