Vad gör vi del 106

Jag lever än, Jag håller ut. Men fan vad jag är trött.
Så Trött att jag inte kan slappna av, och jag har dragit en ryggmuskel.
 
Efter att ha skippat allt vad plugg heter idag så sitter jag nu och skriver på någon slags projektplan. Redan haft ett krissamtal med en vän ikväll om källor..
I och med att jag inte kommer ha något konkret resultat av arbetet alls, vilket är syftet med det, känns det som att projektplanen måste bli riktigt bra.

Funderar just nu mest över varför jag inte kan göra som alla andra och göra objekt och saker man kan ta på. Varför måste min konst vara så abstrakt att den inte ens existerar på annat ställe än känns i folks huvud? ☹
Jag hatar konst.
 
Hemma igen och det har sporegnat hela dagen. Utom nar jag satt inne en stund och solen kom fram. Och VAR tror ni alla mina paraplyer var? och regn jackor? :cautious:
Jag var aldeles for trott for att verkligen laga mat, sa jag gravde fram lite tomat och basil soppa (med lite butternut squash da tomaterna inte rackte till :p Till det blev det hart brod och det var faktiskt riktigt gott.
Nu har jag fargat "stuffingen" till barnbarnets asna, Ior, som jag haller pa att virka.
 
Jag försöker få i mig kaffe. Ack och ve för den tidiga morgonen. Jag höll på att snooza vidare, men råkade slänga ett ögonkast på klockan samtidigt och såg att den inte ringde helt godtyckligt - det var tyvärr dags att gå upp. För ett ögonblick hann jag ändå tänka att ”så slumpartat att ringsignalen sammanfaller med det klockslag jag ska kliva upp”.
 
Vänta här nu. Bara för att jag tycker att Zaras nya kollektion är ful innebär inte det att jag är någon minimalistisk surkart som avskyr färg och form.
Men jag står för att jag tycker det är gräsligt, det Zara har släppt.
 
Ligger på sängen och funderar på att fixa frukost. Magen tycker det är dax för det.
Har redan hunnit med att tvätta håret O_o Bra prioritering; först tvätta håret och sen äta frukost.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp