Ska inte.... Ska inte....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har också haft lite ångest från och till idag. Brukar pyssla lite med alla akvarium då, brukar hjälpa liteHemma ensam ikväll, en vecka sedan sist. Så behöver få bort ångesten.
Så jag letade fram garn, mönster och satte igång och stickade väntar.
Tyvärr haft rejält med ångest en vecka nu så behövt umgåtts med vänner eller vara på skolan hela tiden för att stå ut. Men idag har jag varit ensam och ska troligen sova hemma, så behöver göra något praktiskt.har också haft lite ångest från och till idag. Brukar pyssla lite med alla akvarium då, brukar hjälpa lite
Varit hemma från jobbet en vecka nu pga ångestenTyvärr haft rejält med ångest en vecka nu så behövt umgåtts med vänner eller vara på skolan hela tiden för att stå ut. Men idag har jag varit ensam och ska troligen sova hemma, så behöver göra något praktiskt.
Nutellatårta.... chokladmousse....SATFLÄSK! Vad är detta? Började dregla på tangentbordet
Alltså.... Jag sitter här med tårta och tittar på my 600 lbs life...
Visa bifogad fil 38151
@sthu idag hade jag detta diskreta halsband, ett diadem med en havsörn på, och en knallröd klänning med lilla-huset-på-prärien-krage, samt blå-guld-rosafärgade skor