Ok. Jag har en jättefin kappa därifrån utan volanger och annatAlltihop som postats från Zara.
Jag är inte mycket för den stilen. Har aldrig gillat volanger och sånt där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Jag har en jättefin kappa därifrån utan volanger och annatAlltihop som postats från Zara.
Jag är inte mycket för den stilen. Har aldrig gillat volanger och sånt där.
Nu blandar du ihop mig med någon som har klänningar däremot har jag ju köpt den lurviga jultröjan med neonfärgad järnek - DET är mitt mest spännande plagg! Annars är det blåjeans och koftor/tjocktröjor i svart och grått som regerar (har för dålig självkänsla för att ha häftiga kläder + är lärare = ”stilren” och tråkig)Men vaddå inget spännande ta tex klänningen du la in i jultråden! Den är läcker!
Jag säger inte att allt från Zara är fult, bara det som postats i trådenOk. Jag har en jättefin kappa därifrån utan volanger och annat
Din högtidsklänning är inte fy skam!Nu blandar du ihop mig med någon som har klänningar däremot har jag ju köpt den lurviga jultröjan med neonfärgad järnek - DET är mitt mest spännande plagg! Annars är det blåjeans och koftor/tjocktröjor i svart och grått som regerar (har för dålig självkänsla för att ha häftiga kläder + är lärare = ”stilren” och tråkig)
Jaaahaa, du menar leksandsdräkten? Men det är ju en folkdräkt!Din högtidsklänning är inte fy skam!
som verkar vara en hona...Råkade köpa en kamphane igår kväll på föreningens månadsmöte.
En blå herre - Frankie BoyVisa bifogad fil 38130
Kan du inte lämna in till en sadelutprovare? Bara kräng iväg den annars. Och sluta köp tygerÄter knäckebröd med Fyra fröer från Carlshamn som om det vore smågodis.
Katten snarkar.
Jag har en hel låda med hästgrejer jag borde gå igenom och se vad som ska sparas och vad som ska säljas.
Funderar dessutom på hur jag ska göra med min fina sadel. Den har legat ute på annons i över ett år. Lågt pris för vad man får för pengarna. Men ingen nappar.. Borde jag kränga iväg den superbilligt (alltså typ 2000 kr, en sadel som jag fick värderad till 8000 och som jag försökt sälja för 4500)? Jag behöver pengar mer än sadel just nu.. Maken har en inkomst på 7500 och det täcker knappt mat, bensin och hyra Tur att jag tjänar pengar. Men det blir ju inte många kronor över varje månad..
Suck. Varför kan det inte bara lösa sig för oss? Jag önskar mig ett fast jobb och stabil inkomst
Kan du inte lämna in till en sadelutprovare? Bara kräng iväg den annars. Och sluta köp tyger
Och jag tycker det är fullständigt vedervärdigt
Aha, nä då förstår jag! Bättre att kränga den billigt då.Finns ingen i närheten som tar emot westernsadlar..
Jag har inte köpt tyg på länge, så det så
Det är ju perfekt iofs! Då kör jag och Hyacinth färgglada klänningar och du dina t-shirts med spök-katter på! Ingen konkurrens alls
Aha, nä då förstår jag! Bättre att kränga den billigt då.
Knappt tre veckor sedan
Jag ska till frisören imorgon och är stressad över det.
Kul ju! Vad ska du göra??
Jag ska också till frissan snart (på onsdag) men är inte så spännande grejer, går dit en gång i månaden och fixar färgen och toppar lite typ
Mitt hår är KAOS. Har typ något silvrigt med gröna toner i längderna, det är helt ok för min del, men jag la en silvertoning som färgade min gråbruna utväxt rödbrun (?!) , Så jag tänkte att dom skulle få fixa till det i alla fall. Är orimligt sugen på att ha lavender eller någon slags gråbrun med smutsigt lila toner. Men vi får väl se, först ska utväxten fixas.
Ok kaoz. Slutsats: färga aldrig hemma Låter riktigt snyggt med lavender! Måste du bleka först? Jag är taggad på ngn ljusare rosa ton men tvekar pga vet inte om jag vågar vitbleka först.