Ett äpple om dagen håller doktorn borta ... fast hotet om rörmokare verkar hjälpa i det här falletBara för att rörmokaren kommer på måndag har mitt droppande rör i köket plötsligt slutat droppa. Är helt snustorrt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett äpple om dagen håller doktorn borta ... fast hotet om rörmokare verkar hjälpa i det här falletBara för att rörmokaren kommer på måndag har mitt droppande rör i köket plötsligt slutat droppa. Är helt snustorrt
Ett äpple om dagen håller doktorn borta ... fast hotet om rörmokare verkar hjälpa i det här fallet
Kollade bara in hemsidan då jag inte hört talats om dem och vad hittar jag inte om något som beskriver mig perfektWiding & Stöllman.
De har vansinnigt mycket bra och roliga smycken och bling
Gav du den en kött-/blodfärg?Nu har jag fargat "stuffingen" till barnbarnets asna, Ior, som jag haller pa att virka.
Det är ju lite tråkigt att lägga upp något man tycker är skitsnyggt och någon totaldissar det. Typ "har man inte något snällt att säga kan man lika gärna låta bli". Jag skulle bli lite sänkt om någon skrev att något jag kanske tänkt köpa var skitfult.Men varför gå på mig om det? Jag sa vad jag tyckte, är det värre än att säga att det är skitsnyggt? Det är också stora ord.
Definitivt!! Lagen om alltings jävlighet gäller!De får komma ändå. Om jag avbokar kan jag ju ge mig fn på att rörhelvetet börjar droppa en sekund efter.
Fast det där förstår jag bara inte. Varför tar man illa vid sig om någon helt okänd människa på ett internetforum sågar kläder eller prylar man själv gillar? Vad spelar det för roll? Hade jag lagt upp en bild på min häst och folk hade kallat honom för "gräsligt ful", ja, då hade jag nog känt mig ledsen men folks åsikter om materiella ting rör mig inte i ryggen.Det är ju lite tråkigt att lägga upp något man tycker är skitsnyggt och någon totaldissar det. Typ "har man inte något snällt att säga kan man lika gärna låta bli". Jag skulle bli lite sänkt om någon skrev att något jag kanske tänkt köpa var skitfult.
Man är kanske olika. Ska man säga något negativt om något en annan person uppenbarligen gillar så kan man väl låta bli? Om man inte får frågan "vad tycker ni om xx?".Fast det där förstår jag bara inte. Varför tar man illa vid sig om någon helt okänd människa på ett internetforum sågar kläder eller prylar man själv gillar? Vad spelar det för roll? Hade jag lagt upp en bild på min häst och folk hade kallat honom för "gräsligt ful", ja, då hade jag nog känt mig ledsen men folks åsikter om materiella ting rör mig inte i ryggen.
Faan nu blev jag sugen på smörkräm
Jättefint - men svanarna ser mer ut som flamingoer/os och det borde faktiskt vara ROSA!Visa bifogad fil 38151
@sthu idag hade jag detta diskreta halsband, ett diadem med en havsörn på, och en knallröd klänning med lilla-huset-på-prärien-krage, samt blå-guld-rosafärgade skor
Jo men i mina ögon är man ju bra överkänslig om man tar illa vid sig av något sådant. Jag tycker att folks totalt skilda åsikter är det som gör forum så roligt, det blir verkligen en mix av allas tyckande.Man är kanske olika. Ska man säga något negativt om något en annan person uppenbarligen gillar så kan man väl låta bli? Om man inte får frågan "vad tycker ni om xx?".
Det är ju lite tråkigt att lägga upp något man tycker är skitsnyggt och någon totaldissar det. Typ "har man inte något snällt att säga kan man lika gärna låta bli". Jag skulle bli lite sänkt om någon skrev att något jag kanske tänkt köpa var skitfult.
Det sa jag inte. Jag sa att det var onödigt att dissa något som någon annan tycker är fint.Ok, man får bara klappa medhårs och säga att allt är fint. Visste inte att det var såna regler.
Ok, man får bara klappa medhårs och säga att allt är fint. Visste inte att det var såna regler.