Vad gör vi del 106

Katastrofen höll på att bli ett faktum. Sambon är from idag utan goda kaffet och idag skulle PAKETET anlända med nytt kaffe. Han var på jobb och jag hade tydligen för hög musik på för att höra genom supertysta huset en våning upp.
Som tur är ringde de honom och ställde av skatten.
Nu slapp vi separation etc.. :laugh:
 
Åh topp, perfekt med tips! Vi planerar att måla om trapphuset också så det låter toppen! Ska googla och reka! :bow:
Tips och tips men vill bara nämna att i min svärmors trapphus har de målat med någon fruktansvärd färg som fortfarande luktar kemiskt trots att det var länge sedan de målade :wtf:
Känns som de valt fel sorts färg, antar och hoppas, att mer seriösa firmor vet vad de gör :up:
 
1569943659813.png




Suttit med böcker hela dagen och börjar bli lätt snurrig. För mycket text. Tänkte ge mig på rättningshögen när jag blev klar, men har gett upp och slösurfat runt en stund.

Lyckades skicka ett kort info-mail fel också och sände det till hela maillinglistan inklusive alla kursdeltagare. Får se om jag överöses av förvirrade svarsmail imorgon. :o Inget säkerhetsklassat direkt, men onödigt.

Dags att göra nåt att äta. Pust.

Heja Greta också! Av ren princip. :devil:
 
Skulle ringa mitt Fack för att höra varför jag har fel lönenivå. Min chef hänvisar till Facket..
Bara det att jag ringde fel Fack :laugh: Ringde Transport, men jag har Fastighet:laugh: När jag ringde rätt Fack, så hade de gått för dagen...
Får försöka igen i morgon.
Eftersom jag inte har tid, ork och tröttnat på mina landisar, så har jag lagt ut de på "annons" nu. Fått en hel del svar, även på alla tillbehör.
Ska nog behålla gråsuggorna som godis till firrarna
Kanske sälja av de dyraste suggorna, som Zebra och Dairy Cows. Dumt att mata med dem!
 
Tips och tips men vill bara nämna att i min svärmors trapphus har de målat med någon fruktansvärd färg som fortfarande luktar kemiskt trots att det var länge sedan de målade :wtf:
Känns som de valt fel sorts färg, antar och hoppas, att mer seriösa firmor vet vad de gör :up:

Vi har orientaliska mattor i vårt trapphus och i hissarna. Ngn jävel hade spytt på en sådan väg hem från krogen. Say no more... Luktade inte helt angenämt.
 
Sambon hade lagt timmar på att försöka googla fram kontaktinfo till en gammal vän, travtränare, som sen länge bor utomlands. Han hade tom mailat trav och galopp som inte kunde hitta honom efter försök.
Tog mig 15 minuter att googla fram adress och 2 telefonnummer. Nu går jag under namnet super-hackern hemma. Känner att Lotto-hackern kunde vara lämpligare benämning. :laugh:
 
Mätt och belåten efter köttfärssåsen och pasta. 😍 Eftersom vi slutade 1 h och 10 min tidigare än vad jag hade räknat med hann jag gå en härligt lång promenad med Ville när jag kom hem. Vi stannade även till och fikade hos farbror som förlorade sin fru i fredags. Han blev glad för lite besök och få prata av sig lite. ❤
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 195
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp