Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se om Lugi Ingani dekorerar hus fortfarande!Åh topp, perfekt med tips! Vi planerar att måla om trapphuset också så det låter toppen! Ska googla och reka!
Men va f....
Jag har fått en kallelse till Geriatriken. Alltså de som har hand om åldrandets sjukdomar.
Försökt leta men gick bet :/ Hittade dock en annan firma som verkade bra som jag kontaktade. Hittar du vilken ni anlitade till ert hus kan du väl PM:a?
Vårt hus är k-märkt men tyvärr hann portarna bytas på sent 60-tal till en tråkig brun plåthistoria
Tips och tips men vill bara nämna att i min svärmors trapphus har de målat med någon fruktansvärd färg som fortfarande luktar kemiskt trots att det var länge sedan de måladeÅh topp, perfekt med tips! Vi planerar att måla om trapphuset också så det låter toppen! Ska googla och reka!
Tips och tips men vill bara nämna att i min svärmors trapphus har de målat med någon fruktansvärd färg som fortfarande luktar kemiskt trots att det var länge sedan de målade
Känns som de valt fel sorts färg, antar och hoppas, att mer seriösa firmor vet vad de gör
Urk.... Människan borde tvingas städa upp efter sig själv !Vi har orientaliska mattor i vårt trapphus och i hissarna. Ngn jävel hade spytt på en sådan väg hem från krogen. Say no more... Luktade inte helt angenämt.