Vad gör vi del 106

Drömde att maken sålt Bäbishästen till en person jag avskyr :eek: Herregud så arg jag var, jag skrek på honom i drömmen och var fly förbannad när jag vaknade till. Sådär att det tog en stund innan jag lugnat mig och insett att det bara var en dröm.
Undrar just vad han gjort för att förtjäna att bete sig så i mina drömmar :cautious::nailbiting:

Ibland är man glad att vakna, kan vi väl konstatera.
 
Sitter på jobbet med noll motivation - som vanligt. Fick precis veta att en incident på jobbet gjort att vi kommer ha väktare 24 timmar från fredag till tisdag och att jag fredag, måndag och tisdag förväntas sitta i entrédörren och kontrollera att en specifik person inte kommer in. Förvånansvärt nog orkar jag inte riktigt bry mig, men en liten röst i bakhuvudet säger att jag borde säga ifrån. Jag har ingen väktarutbildning och inget att sätta emot om en aggressiv person får för sig något.
 
Pluggar och fryser.

Hade tänkt att gå till Charisma som är en typ samlingsdag för socionomstudenter och annat löst folk på skolan men barnets pappa behövde låna min bil idag. Nu ligger han på soffan och har inte åkt någonstans ännu, vilket gör mig lite irriterad. Eller nej, mycket. (Jag har inte för avsikt att börja jobba just nu ändå men ändå).

Troligen blir min sadel såld i helgen, vilket innebär att jag kan köpa en dyrare skrivbord än jag först kalkylerat med. Yay. Frågan är om jag ska chansa på det och hämta skrivbordet redan imorgon och låna lite från bufferten så länge... Hmm....
 
Jobbar på min andning och lugna sinnesfrid. Systemen jag ska jobba i samarbetar inte kan vi väl lugnt konstatera! Envisast vinner typ, efter typ 50 "fel lösenord" blir jag insläppt. Och funkar en stund.

Jag ser detta som en utmärkt anledning att kolla skypeföreläsning om ledarskap istället. (Något chefen uppmuntrar, men som jag tvekat om jag skulle se. )
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 197
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp