Vad gör vi del 106

Pratade hund med en kollega vars barn vill ha hund. Vilket då plötsligt innebar att jag räknade ut att jag lägger 4000-5000 i månaden och i snitt ungefär 4 timmar om dagen. På vad som i praktiken är en väskhund. Fram tills jag såg min kollegas reaktion trodde jag att det var normalt :o
Tror att jag kan lägga lite mer pengar på min fågel! 😵
Lägger inte så mycket på mig normalt.
 
Pratade hund med en kollega vars barn vill ha hund. Vilket då plötsligt innebar att jag räknade ut att jag lägger 4000-5000 i månaden och i snitt ungefär 4 timmar om dagen. På vad som i praktiken är en väskhund. Fram tills jag såg min kollegas reaktion trodde jag att det var normalt :o
Jag lägger ut 2500 i månaden i snitt på min katt
Iofs en siames men ingen utställningskatt
 
Min kollega frågade mig om jag hade designat Zaras höstkollektion som släpps på torsdag. Kollade lite snabbt och JA det ser ju onekligen så ut :rofl:

Ojojojojojojojojojjjj tex:

0264676030_1_1_1.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Min kollega frågade mig om jag hade designat Zaras höstkollektion som släpps på torsdag. Kollade lite snabbt och JA det ser ju onekligen så ut :rofl:

Ojojojojojojojojojjjj tex:

0264676030_1_1_1.jpg
Svårburet - fast det är ju en av de saker som skiljer agnarna från vetet när det gäller mode. Skärningen verkar snäll mot den som är petit. Vi får nog se snällare och mindre stylade varianter i Bromma i flera år (2022:s Odd Molly-kofta?)
 
Svårburet - fast det är ju en av de saker som skiljer agnarna från vetet när det gäller mode. Skärningen verkar snäll mot den som är petit. Vi får nog se snällare och mindre stylade varianter i Bromma i flera år (2022:s Odd Molly-kofta?)

Tror snarare att den modellen är ganska förlåtande för den som är kurvig med midja och höfter iom att den är en "wrapmodell". Men det är ju pisshöga klackar som gäller!! Plus ngn kul hatt så att anordningen inte blir för minimalistisk :angel: ;)
 
Jag är sjuk. Sen ser jag på ett program som gör att ögonen tåras lite, för jag verkar vara känsligare som sjuk. Och då rinner snoret som en kran.
Så jag snorar, grinar lite och ser nog bedrövlig ut. Okej om man var hemma, men jag åker buss, så jag beter mig såhär helt offentligt. :rofl:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 628
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp