Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog upp till arbetsplatsens rutiner för sjukfrånvaro vid magsjuka. Det är nog lite olika beroende på vad det är för arbete man har.Hur länge bör man vara hemma efter symtomfri vid magsjuka? Chefen vill att jag ska komma in imorgon, men jag mådde dåligt inatt. Jobba känns lite jobbigt just nu. Är väldigt trött och sliten..
72 h brukar vara det säkraste rådet, en del säger 48 h efter sista symptom.Hur länge bör man vara hemma efter symtomfri vid magsjuka? Chefen vill att jag ska komma in imorgon, men jag mådde dåligt inatt. Jobba känns lite jobbigt just nu. Är väldigt trött och sliten..
Det är nog upp till arbetsplatsens rutiner för sjukfrånvaro vid magsjuka. Det är nog lite olika beroende på vad det är för arbete man har.
72 h brukar vara det säkraste rådet, en del säger 48 h efter sista symptom.
72 h brukar vara det säkraste rådet, en del säger 48 h efter sista symptom.
Hur länge bör man vara hemma efter symtomfri vid magsjuka? Chefen vill att jag ska komma in imorgon, men jag mådde dåligt inatt. Jobba känns lite jobbigt just nu. Är väldigt trött och sliten..
Är det inte minst 48 timmar symtomfrihet?! Låter dessutom som du behöver vila upp dig ifred .
Just nu bråkar jag med försäkringsbolagets autogiroanmälan. Jag har inte angivit kontonummer men när jag trycker på knappen för att fylla i alla uppgifter så slussas jag tillbaka till "Du har redan ett aktivt autogiro"
Tror att jag skickar in pappersanmälan istället
Har du autogiro på någon annan försäkring hos bolaget?
Jag fick samma meddelande när jag ville anmäla autogiro på en hundförsäkring, när jag redan hade det på två andra