ja man undrar hur man är funtad ibland egentligen.. Vad det är som triggar det där suget.Ah jag brukar genast sikta in mig på en bulle när jag känner mig tjock, väldigt smart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja man undrar hur man är funtad ibland egentligen.. Vad det är som triggar det där suget.Ah jag brukar genast sikta in mig på en bulle när jag känner mig tjock, väldigt smart.
Chips för min delAh jag brukar genast sikta in mig på en bulle när jag känner mig tjock, väldigt smart.
Stackars åklagade som ställs inför dig idagI dag ar det jury duty igen och det innebar att jag kan sova lite langre. Kom jag ihag att stalla om klockan? kan man fraga sig. Eller har jag vaknat for tidigt i dag OCKSA ... liksom infor forra Onsdagen's jury duty. Och kan min telefon's "helt fantastiska" face recognition se och oppna i morker, eller maste man tanda eller hitta ratt kod for att andra vacknings tid om man av bara farten trycker pa "snooze"? kan man ocksa fraga sig
Man far hoppas att en dusch har viss possitiv inverkan pa mitt humor i dag ...
Äldre hästar tillgodogör sig inte fodret lika bra så du behöver nog se över hans foderstat? Tappa tänderna låter illa, dags att boka en kontroll? Hur gammal är han?Jag var precis ute och hälsade på min lilla ponny. Usch vad gammal han börjar bli, alldeles svankryggig och grå. Han har dessutom för första gången på våra snart 18 år tillsammans blivit så pass smal att man känner revbenen. Är rädd att tänderna börjar ge upp.. Han äter fortfarande med minst sagt god aptit, är pigg och fin i övrigt men det är inte likt honom att falla ur så. Han tappade en tand förra vintern, så förmodligen är det tänderna. Tittade på när han åt och det såg väl rätt normalt ut. Inga bollar som ramlar ut eller nåt sånt.
Älskade lilla traktor, vad ska jag göra utan honom?
Äldre hästar tillgodogör sig inte fodret lika bra så du behöver nog se över hans foderstat? Tappa tänderna låter illa, dags att boka en kontroll? Hur gammal är han?
Vilken? Var? När? Hur? Jag har letat!!Är så lycklig över att jag hittat en streamingtjänst som har Downton
Vilken? Var? När? Hur? Jag har letat!!