Pust, suck och stön.
Har så mycket jag måste göra och som är igång att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.
Har så mycket jag måste göra och som är igång att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stallägaren skrev precis på fb att de varit inne och stulit sadlar inatt hos oss!
Jag hängde dit min sadel i helgen.... vet inte än om den är stulen.
Östergötland? Det var minst tre inbrott runt Östra Tollstad natten till onsdag.Stallägaren skrev precis på fb att de varit inne och stulit sadlar inatt hos oss!
Jag hängde dit min sadel i helgen.... vet inte än om den är stulen.
Östergötland? Det var minst tre inbrott runt Östra Tollstad natten till onsdag.
Jag funderar på vad jag önskar mig i födelsedagspresent och julklapp. Trådlösa träningshörlurar vore bra men frågan är vilken modell
In-ear går inte p.g.a. pytteöron men frågan är om jag står ut med sådana kåpor? Eller kanske ska jag ha vanliga ploppar på snöre om halsen?
Ja, det är ju väldigt nära. Jag vet inte vad man ska göra för att få stopp på stölderna. Här har jag lås på sadelkammardörren, lås på grindarna till stallplan samt kamera. Kan ju bara hoppas att det är avskräckande nog...Ja, Gammakil håller vi till i.
Stallägaren bor precis bredvid stallet. De är så fräcka!
Ja, det är ju väldigt nära. Jag vet inte vad man ska göra för att få stopp på stölderna. Här har jag lås på sadelkammardörren, lås på grindarna till stallplan samt kamera. Kan ju bara hoppas att det är avskräckande nog...
Äter satsumas och jobbar! Älskar att det är säsong för de där goda satsumas nu
Samma här! Äts som godis
Det är ju inte precis den bästa förvaringsplats men vad gör man... Har funderat på att ta in de dyraste prylarna i huset men sex sadlar och fyra selar är inte direkt vad man vill dekorera vardagsrummet med.Jag brukar ha sadeln i bilen men det är inte lika smidigt för alla.