Vad gör vi del 106

Jag funderar på vad jag önskar mig i födelsedagspresent och julklapp. Trådlösa träningshörlurar vore bra men frågan är vilken modell :confused:
In-ear går inte p.g.a. pytteöron men frågan är om jag står ut med sådana kåpor? Eller kanske ska jag ha vanliga ploppar på snöre om halsen?
 
Jag funderar på vad jag önskar mig i födelsedagspresent och julklapp. Trådlösa träningshörlurar vore bra men frågan är vilken modell :confused:
In-ear går inte p.g.a. pytteöron men frågan är om jag står ut med sådana kåpor? Eller kanske ska jag ha vanliga ploppar på snöre om halsen?

Kan du inte ha sånna mjuka in ear? Jag har MINI-öron och vanliga in ear funkar ej på mig.
 
Halvligger i schäslongen och käkar frukost. Schäslongen har verkligen blivit en favorit!
I kanalen utanför verkar en gammal båt hålla på att sjunka. Större delen är nu under vatten. Ngn har försökt knyta upp den från kanten. Oklar utgång :cautious:
 
Ja, det är ju väldigt nära. Jag vet inte vad man ska göra för att få stopp på stölderna. Här har jag lås på sadelkammardörren, lås på grindarna till stallplan samt kamera. Kan ju bara hoppas att det är avskräckande nog...

Ja här är det lås på dörren in i stallet (står inga hästar där är bara boxar till lösdriften) och lås till sadelkammaren.
Jag brukar ha sadeln i bilen men det är inte lika smidigt för alla.
 
Blandat i fruktsallad med grädde till är det gott. Annars inte.
Ända frukterna som är goda som de är är grapefrukt, äpple och banan :p
(Och små oranga frukter jag glömt vad de heter)
 
Träningsvärk och känner mig som en levande död idag. Ska byta gardiner i sovrummet (2 fönster) innan jag ska åka till vc för cellprov :wtf:
Men just nu ligger jag i sängen och tycker det är skitjobbigt att jag behöver duscha :cautious:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp