Satsumas!Äter satsumas och jobbar! Älskar att det är säsong för de där goda satsumas nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satsumas!Äter satsumas och jobbar! Älskar att det är säsong för de där goda satsumas nu
Låter spännande! Vad går den ut på ?Anmält mig till en kurs i filmprogrammet Premiere Pro, VÄLDIGT behövligt. Såklart går kursen på Folkuniversitetet. ❤
Kan du inte ha sånna mjuka in ear? Jag har MINI-öron och vanliga in ear funkar ej på mig.
Att lära sig använda dataprogrammet. Är usel på det nu..Låter spännande! Vad går den ut på ?
Oj...
Inte min musiksmak direkt men...
Attans jaSatsumas!
Stallägaren skrev precis på fb att de varit inne och stulit sadlar inatt hos oss!
Jag hängde dit min sadel i helgen.... vet inte än om den är stulen.
Helt off topic men min farfar kom från Gammalkil! Vi hade hans föräldrahem som sommarstuga när jag var liten. En liten stuga som heter BergetJa, Gammakil håller vi till i.
Stallägaren bor precis bredvid stallet. De är så fräcka!
Jag förstår den dubbla känslan. Själv hoppas jag ju innerst inne att tjuvarna håller sig åt Ulrika/Västra Harg till och inte kommer åt mitt håll...Min är inte stulen!
Så det är en lättnad men jag tycker så jävla synd om dem som drabbades