Vad gör vi del 106

Inte min medicindag. Tappat bort min helt oöppnade burk melatonin men har fortfarande kvar en del av gamla burken. Plus att jag återigen räknade fel och var säker på att jag hade en Libre kvar. Vilket jag inte har så nu måste jag ringa i sedvanlig panik och beställa nya asap. Förhoppningsvis finns det nya receptet från SöS hos Abbott. Beställde det i god tid så har allt klaffat så... Tyvärr går det inte via apoteket så kan inte se om det finns där.
 
Ligger i sängen med en hals som känns som sandpapper och huvudet fullt av bomull. Tur jag sa till igår att jag blir hemma idag. Får se hur det känns i eftermiddag, lovade att ringa och avlägga rapport om morgondagen.
 
Har hundra saker på min hemmafru-lista idag men idag är jag trööött! Ligger fortfarande i sängen.. får dra igång ljudboken och se om det hjälper. Är av den sorten som har svårt att vara overksam när jag lyssnar på ljudbok.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp