Vad gör vi del 106

Mazarin.... :d
IMG_20191009_191429_239.webp
 
Satte mig precis ner efter ett besök på huvudvärksklinik och springtur. Energin ligger typ på minus tusen. Gissar att det beror på den långa massagen i går och långt besök på kliniken med både massor med ny information att ta in och ännu mer pet på mina tydligen galet stela stackars muskler. Orkar inte gå och lägga mig...
 
Borde städa och fixa inför gäster imorgon. Har istället legat i badet och lyssnat på ljudbok. Jag vill typ stanna där förevigt. Älska bada! 🐳
Nu däckat i soffan med Buke och Netflix. Upp tidigt imorgon och lösa det känns som en mer realistisk plan.
Måste planera födelsedagsfiranden och köpa presenter. Hoppas hinna det imorgon med.🏎
 
Hur kul är det att ge bort ett presentkort på gång- och fotanalys med tillhörande inlägg till skorna?

Mannen fyller år om typ en månad och jag vill ge honom något han har nytta av. Men hur kul är det?
Tror jag ska göra ett roligt kort, typ utfällbart med en liten låda till presentkortet. Hmm. Nåt kul borde jag hitta på.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp