Vad gör vi del 106

Såååå hungrig! Har stor matlåda som är rätt kaloririk så tog bara en frukt till mellanmål :p Får försöka stå ut en halvtimme till, lite tidigt att äta lunch redan nu.
 
Putsat fönster och startat en maskin tvätt (av två). Ska byta sängkläder när allt är tvättat och torktumlat. Dammsuga också. Gjorde det igår men hundarna har lekt med en kudde...
 
*pust*

Kollegorna klagade på att det varit 2 lugna dagar.... tja det förstår jag med tanke på alla lappar som ligger på mitt bord :cautious:

Tror jag skämt bort mina kollegor lite med att jag gör det mesta. Nu är inte mina kollegor lata på något sätt men mycket hamnar på m,itt bord och då är det lättast att bara vidarebefordra uppgifter till mig.

Nu har jag loggat ut från växeln så någon annan får vara den som först tar samtalen :devil:

Hmm tror jag behöver gå och äta lite för att få upp humöret :D
 
Har börjat skriva mitt hyllningstal till chefen:
"Bästa chefen!
Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att du är meningen med våra liv. Utan dig skulle allt vara så mycket tråkigare - ingen skulle behöva öronproppar för att undkomma din falsksång på morgonen, ingen skulle få runktips till frukosten och ingen skulle behöva passa sin kaffekopp av rädsla för att du skulle hälla salt i den så fort man tittade bort. Kort sagt, utan dig skulle vi bli ett seriöst företag.

Det var med stor förvåning jag fick höra att du är född i Värnamo. Med din fulländade kropp, din vackra nuna och din aura av gudomlighet hade jag kunnat sätta min något blygsamma månadslön på att du var sänd från ovan. "


Nu ska jag bara se till så att resten av talet blir en föga diskret uppmaning om löneförhöjning :D
 
Gick en svamprunda. Tur jag tog med mig en rejäl korg.

F955D83A-176B-46C3-86CC-BB92ED80A4B1.webp
 
Ätit lunch och med facit i hand skulle jag nog låtit bi. Min mage gör rejält ont jag VISSTE att jag inte är het ok ännu men va fasen.. man kan ju inte komma ihåg allt.

Muttrar för mig själv och försöker ta tag i jobbet
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp