Vad gör vi del 106

Visa bifogad fil 37766
Gör ett smykesskrin för en ring
Ja jag vet jag är lite fånig
20191008_193001.webp

Färdig
 
Varit ute och gått med hunden och nu nyss klippt maken. Jag är verkligen ingen frisör men han verkar bli nöjd så 😅

Medan jag var ute och gick gjorde maken och dottern chokladbollar som vi ska smaska i oss nu bara dom duschat :d Sen ska jag kvällsfodra och sen får det bli sängen och en serie!
 
Nej, så sorgligt! :cry:
Pappa ringde just och berättade att en familje-vän gått bort. Han var världens mest genomgoda människa. :heart
Nu har han haft det jobbigt ett bra tag med bla själv haft cystisk fibros(behövt ha syrgastub ett bra tag nu), fru som haft cancer, barn med missbruksproblem etc. För ca 2 veckor sen berättade han att frun fått tillbaks cancern. Och nu hade han själv vårdats för lunginflammation som tyvärr blev för tuff för hans kropp.
Så sorgligt! Pappa hade planerat in besök hos dem snart för att kunna hjälpa dem komma ut och se ngt genom att skjutsa runt dem. De såg så fram emot det. De har känt varann 50 år. Så sorgligt!
 
Vaknade för tidigt pga någon sabla råtta/mus som sprang runt i väggarna och drog igång kisse (gammelkisse är då fortfarande snabb i reaktionerna, synd bara att hon inte kunde komma åt den...) så nu är det bara att dra igång dagen trots alldeles för tidigt :meh:

:heart är iaf på väg hit för en snabbstuds, han går av skift idag :love:
De är som hos mig , hörde mus/råtta springa i innerväggen och katten(11år gammal) bara matte vakna , jag ska döda mus/råtta nu
 
Ligger i sängen och tar de lungt, katten ligger i sin soffa just nu. Funderade på hur många gånger hon ska väcka mig inatt genom att hoppa upp i sängen och spinna för fullt
 
Jag skulle på ämnesdidaktisk kurs imorgon var det tänkt.För en gång skull var jag välplanerad och har allt färdigt för morgondagen: Matlåda, hundarnas matlåda, jobbväskan packad, kläderna prydligt (nåja) ihopvikt i en hög, håret tvättat, alla texter lästa. Ja då ställs så klart morgondagens program in pga sjukdom. Så nu sitter jag här - välplanerad, men till ingen nytta. Funderar på att fortsätta med tentarättningarna, men kanske att jag bäddar ner mig tidigt istället med en bok.
 
Jag skulle på ämnesdidaktisk kurs imorgon var det tänkt.För en gång skull var jag välplanerad och har allt färdigt för morgondagen: Matlåda, hundarnas matlåda, jobbväskan packad, kläderna prydligt (nåja) ihopvikt i en hög, håret tvättat, alla texter lästa. Ja då ställs så klart morgondagens program in pga sjukdom. Så nu sitter jag här - välplanerad, men till ingen nytta. Funderar på att fortsätta med tentarättningarna, men kanske att jag bäddar ner mig tidigt istället med en bok.
Vad dråpligt! Samtidigt kanske skönt att bädda ner sig med en bok med ganska gott samvete?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp