Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi gör nog av med närmare 1 kg i månaden under te säsong. Maken pratar då och då om att dra igång med bin igen, vi får väl se vad som händer framöver.
Jahapp, chefen vill att jag fyller i en tillbudsanmälan efter trottoaröverfallet igår.
Nåja, är väl lika bra då.. Även om jag mest är blåslagen
Håller med, Skriv!Men det blev ju ett AJ!
Klart att det ska skrivas på det.
Röjer i ”pojkrummet”! Skulle behöva åka till IKEA men tror inte det tilltänkta skrivbordet får plats i bilen och jag kan inte köra med släp.
Jag tror jag ska ha någon med mig första gången jag provar dockBara att testa, det är inte svårt!
Ta det bara lugnt och kom ihåg att du har något bakom som gör ekipaget längre (dvs kör du om någon måste du se till att inte preja), behöver du backa ska du sas svänga åt "fel" håll för att komma rätt samt viker sig släpet när du ska backa är det bara att köra framåt och ta om
Jag tror jag ska ha någon med mig första gången jag provar dock
Jösses! Tur jag inte har något släp hemmaÄsch då, det är bara att köra. Första gången jag körde släp var jag helt solo på jobb, hade aldrig kört dragbilen tidigare heller (en rätt stor SUV) och skulle rätt ut i skogen halvt off road. Det gick det också
Här är vi fyra som dricker te med honung, när det gäller vissa så undrar jag ibland om det kanske är honung med te. Sen tar de gärna en sked honung och äter rakt av, men det är väl bättre än godis åtminstone.Ingen av oss har honung i te, det används till yoghurt och ibland som sötning i marmelad och sylt.
Kanon!