Vad gör vi del 106

Lyssnar på föreläsning, surfar, fixar med disken, tittar på TV och försöker hantera blodsockret som har gått bananas.
 
En extra hund (har for "board & train") den har morgonen. :cautious: Det kanns aldeles for tidigt for att "deal" med tre hundar innan jag ger mig ivag att kora skolbuss. :crazy:
 
Röjer i ”pojkrummet”! Skulle behöva åka till IKEA men tror inte det tilltänkta skrivbordet får plats i bilen och jag kan inte köra med släp.

Bara att testa, det är inte svårt! :banana:

Ta det bara lugnt och kom ihåg att du har något bakom som gör ekipaget längre (dvs kör du om någon måste du se till att inte preja), behöver du backa ska du sas svänga åt "fel" håll för att komma rätt samt viker sig släpet när du ska backa är det bara att köra framåt och ta om :up:
 
Bara att testa, det är inte svårt! :banana:

Ta det bara lugnt och kom ihåg att du har något bakom som gör ekipaget längre (dvs kör du om någon måste du se till att inte preja), behöver du backa ska du sas svänga åt "fel" håll för att komma rätt samt viker sig släpet när du ska backa är det bara att köra framåt och ta om :up:
Jag tror jag ska ha någon med mig första gången jag provar dock :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp