Vad dråpligt! Samtidigt kanske skönt att bädda ner sig med en bok med ganska gott samvete?
Ja, det är sant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad dråpligt! Samtidigt kanske skönt att bädda ner sig med en bok med ganska gott samvete?
Hur orkar du, att vänta på morgonen för att se om du får jobb eller inte.6 minuter tills sjukanmälan på jobb öppnar. Efter det börjar eventuella sms med jobbförfrågningar att komma. Bara att vänta...
Alltså jag har en tillsvidareanställning. Men är ledig i tre dagar nu och hade gärna jobbat extra.Hur orkar du, att vänta på morgonen för att se om du får jobb eller inte.
Dessa jobbiga beslut! Bland det sämsta med att vara myndig.Det här med att köpa ny bil lir min död. Beslut, beslut, beslut, pengar,pengar,pengar.
Dessa jobbiga beslut! Bland det sämsta med att vara myndig.
Det här med att köpa ny bil lir min död. Beslut, beslut, beslut, pengar,pengar,pengar.
Jag har försökt reklamera min taskig kropp, det gick inteVerkligen! Vill reklamera vuxenlivet vid 37 års ålder
Jag älskar min golf liten och smidig, men ändå kombi. Starkt motor som det går att dra släp med.
Jag är också trött på adulting...Är faktiskt sugen på en golf kombi. Har en lastgammal Passat idag och är väldigt svag för VW.