Vad gör vi del 106

Hemma efter en lang dag i dag. Extra hund och extra tid for "safety meeting" for buss bolaget gor att jag ar rejalt trott nu. Men det ar bara att satta igang och virka pa sonsonen's julklapp, en Ior med smala ben som passar en bebis hand.
 
Det här med att köpa ny bil lir min död. Beslut, beslut, beslut, pengar,pengar,pengar.

Gruvar mig inför när leasingavtalet på vår lilla bil går ut i januari 2021. Då måste vi IGEN börja fundera, räkna och besluta vad för bil vi ska ha. Vi klarar oss inte med bara en bil heller, inte en chans. Och en stor dragbil behöver vi och den är snordyr att äga så bil nr 2 bör vara så billig som möjligt samtidigt som det inte får vara skräp.
 
Huvudvärk från helvetet, borde egentligen plugga men hjärnan orkar inte. Sista seminarium idag på 2 veckor, ser så fram emot att skriva PM ett tag och få paus från grupparbete!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp