Vad gör vi del 106

Lunchpromenad med 25-åringen avklarad. Tyvärr har mitt klockbatteri dött (p.g.a. att jag är glömsk :o ) så några steg lär jag inte kunna tillgodoräkna mig :(
 
Jag ar ...knappt... vaken och hinkar i mig kaffe innan jag ger mig av for att kora skolbuss igen. De sma liven (kindergarten till femteklass) lar har en miljon fragor igen ... om VARFOR jag inte var dar i gar. Trots att jag sa till att jag skulle vara borta.
De ar sa lustiga om man traffar dem ute pa stan, for det vet ju alla att larare finns bara pa skolan och buss shaufforer bor och lever bara pa bussen. :p
 
Mycket pappersarbete är det
20191010_161918.webp
 
Jag tyckte att jag var klar tidigt så gick ner till 25-åringen där det vankades glass :d
När jag sen kom tillbaka till mitt kontor, och tänkte att jag bara skulle delge ett strafftidsbeslut, så hade jag sju otäcka mejl :(
Således ingen särskilt tidig hemgång trots tidig start och egentligen ganska lite att göra. Nåja, nu är jag iaf på väg hem. Tyvärr varmt på bussen eftersom elementen av högst oklar anledning är igång. (Och jag tar helst inte av mig civila jackan...)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp