Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gulligt sagt!
Bästa myskompisen! Tom mina vänner som annars inte direkt gillar hundar brukar tycka om mina pappskallar.
De är ju så himla tacksamma att hålla på med. De är alltid glada, är med på allt, väldigt sociala, så lätta att hantera och träna öht.
Jag kommer aldrig skaffa hund av annan ras. Pappisar for life!
Han var ju tvungen att röra de gamla rören nu för att vrida av/på vattnet! Bör jag lämna in om avsked från livet nu då menar du?
Maken kom hem med årets Blossa idag - just sayin'Nej då men ett perfekt tillfälle att stärka sig med lite valfritt vin... eller kanske glögg? Vi går ju mot den säsongen
Maken kom hem med årets Blossa idag - just sayin'
Nej då men ett perfekt tillfälle att stärka sig med lite valfritt vin... eller kanske glögg? Vi går ju mot den säsongen
Gulligt sagt!Jag håller med om att du gör strålande reklam för rasen! Blir också sugen på en liten pappis!
Vårdcentralen skickade mig till akuten utan undersökning (vilket akutläkaren var rätt irriterad över).
Här har jag nu suttit i ett rum i 8 timmar. Det enda de hittat är högt blodtryck. Jag är synnerligen noggrant undersökt.
Less på det här. Lägg in mig eller skicka hem mig.
Nej då men ett perfekt tillfälle att stärka sig med lite valfritt vin... eller kanske glögg? Vi går ju mot den säsongen
Tack.@tanten
Hoppas de kan hjälpa dig! Massa krya på dig!
Jag fick såna balansproblem att jag inte kunde gå, fick krypa runt hemma för några år sedan. Trodde själv först det var kristallsjukan och slängde mig hej vilt enligt instruktioner utan bättring.
Det trodde läkaren sen var virus som satt sig på balansorganen i öronen. Men antar att de redan kollat sånt?
Det låter inte roligt att ingen vet varför blodtrycket stiger, men BRA att dom inte släpper hem digTack.
De har kollat att jag inte har nån infektion. I övrigt så stiger blodtrycket timme för timme. Ingen vet varför.
Nu ska jag få övermatta på akuten. Allt är bättre än den här kala cellen jag tillbringat dagen i.
Tack.
De har kollat att jag inte har nån infektion. I övrigt så stiger blodtrycket timme för timme. Ingen vet varför.
Nu ska jag få övermatta på akuten. Allt är bättre än den här kala cellen jag tillbringat dagen i.
Vi har en liknande liten fluffig sak nu, så jag tror jag skulle kunna stå ut med den delen också!Gulligt sagt! Visa bifogad fil 37823
Fortfarande sugen?
Vi gick halft vilse på någon jävla skärgårdsö. Och fick vada över någon sumpmark, klättra i skogen och pressa oss genom en äng med en miljard små, mini-kardborrar. Som givetvis satte sig i hela ena hundens öron, mage, bröst, svans, ben. Tur att hon var så söt!
Maken kom hem med årets Blossa idag - just sayin'
Stackars! Hoppas du blir väl omhändertagen och att de både hittar och löser feletTack.
Det luktar bränt här. Jag skulle värma en halv tetra med morotssoppa i mikron och ställde in hela tetran som den var. Efter ett tag noterade jag att det slog flammor inne i mikron. Botten på tetran brann.