Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
33794

Perfekt! :D:love:
 
Ja alltså, det kunde nog inte hen avgöra där och då. Så informationen hen gav var korrekt :).

Nej men precis. Dock kändes det lite hotfullt när hen hotade med fängelse typ. Fick ”lämna rapport” och erkände allt. Får hoppas på böter 😅
Tänk om jag får samhällstjänst och måste jobba på typ dagis? Men antar att risken är liten att de släpper in brottslingar på dagis :cautious:
 
Nej men precis. Dock kändes det lite hotfullt när hen hotade med fängelse typ. Fick ”lämna rapport” och erkände allt. Får hoppas på böter 😅
Tänk om jag får samhällstjänst och måste jobba på typ dagis? Men antar att risken är liten att de släpper in brottslingar på dagis :cautious:
Barn är väl ligister så ni kanske får dela rum ett tag? :angel:
Jag väntar med spänning på uppdatering och framtiden för bloggens inriktning känns klar samma sekund som du flyttar in. :up:
 
Grejen är att jag fotade ju inte själva objektet men det hamnade väl kanske i bakgrunden. Sån fail!

Jag blev hotad med fangelse nar jag tog bilder pa ett matstalle vi gillade pa Cypern, pa Grekiska sidan ... men bakom matstallet lag gransen till Turkiet. Det kom springades militar vakter fran alla hall som alla skrek at mig. :p En valdigt speciell kansla, sarskilt nar man inte forstar spraket.😲

Rätt trött just nu men något plingar i min hjärna att färgen på Hortensian beror på jordens ph.

Yep, Hortensian andrar farg med PH vardet i jorden. Jag vet bara inte vad som hant fran forra och forr forra aret tills nu. :confused: Det ska bli spannande att se hur den kommer att se ut nasta ar.
 
Så jäkla varmt inatt i huset. Hade ca 30 grader att sova i inatt. Men jag var så vansinnigt trött att jag sov ändå. Hur skönt som helst efter sovit dåligt länge nu. Att folk kan sova är typ det enda jag kan bli riktigt avundsjuk på folk för.
Imorgon måste vi upp tidigt iaf iom åka bort. Men tror jag ska försöka ta en tidig kväll idag och soooova ännu mer på sön. Tror det är dags att lyssna på kroppen lite mer.
Det är tom så sambon är trött. Han är ju att likställa med någon naturkraft i energi. Han sov till 12 idag. Det är som någon tonårs-camp här.. :laugh:
 
Har precis sovit nästan två timmar i soffan. Jag var nog ganska trött efter jobbet idag. (Var trött redan igår, somnade nästan mot ena kollegan när vi åkte buss och hann inte sova så mycket under natten till idag).

Så. Nu känner jag mig fräschare och ska väl ordna lite mat. Glad att det går att få hyfsat svalt här inne med hjälp av korsdrag.
 
Peppar mig inför jobb i 4 dagar innan vi själva åker till en camping några dagar. Att jobba som campingreceptionist på en populär camping är både roligt och spännande för ingen dag är den andre lik eftersom man även hjälper campingvärdarna vid behov. Då vi blev helt fullbokade i onsdags och bokningssidan online visar ett fåtal lediga platser imorgon så kan jag ana tempot de kommande dagarna :angel:
 
Jag aker hem i dag for att vattna och laddar av rabarber och zucchini i kylskapet hemma sa jag far ta hand om det pa Mondag. Det blir nog mycket zucchini ett tag ... och sa nagon form av rabarber sylt ... och apelsinmarmelad/sylt.
Har nagon ett bra recept pa appelsin som ar mer sylt an marmelad? Samma med rabarber. Jag blandar nog i jordgubbar i rabarbern nu medan jag fortfarande kan fa tag pa lokala farska jordgubbar.
Sedan blir det bjornbar nar kompisens hela hack borjar mogna. Jag kan behova tips och rad med det ocksa. :cautious:
Jag vet inte vad som tagit at mig ... jag har inte syltat eller saftat pa over 30 ar. What the heck happened? :confused:
 
Städade en lastbilshytt . skulle dra fram förarstolen och på högersidan om stolen är där en liten spak, ja la foten i kläm när jag drog fram stolen.

De ser värre ut än vad de är , jag kan gå och stå på foten
Aj liksom :crazy: Det ser riktigt ont ut! Tur att du kan gå iallafall :up:
 
Har spenderat eftermiddagen med att handla för mycket utan kasse och studerat änder.
Hade en filt och var vid några tillfällen omringad av ett gäng tjejor, några hade mycket grönt på sig men ändå inte tillräckligt för att vara killar, en mutation?? Oavsett coolt och en mamma hade fyllt upp med att hålla sina tonåringar i styr. En av dem ville kolla in min väska men jag sa att jag har bara potatissallad och den räcker faktiskt inte till alla.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 653
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 765
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Karolina90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp