Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså, det kunde nog inte hen avgöra där och då. Så informationen hen gav var korrekt .
Barn är väl ligister så ni kanske får dela rum ett tag?Nej men precis. Dock kändes det lite hotfullt när hen hotade med fängelse typ. Fick ”lämna rapport” och erkände allt. Får hoppas på böter
Tänk om jag får samhällstjänst och måste jobba på typ dagis? Men antar att risken är liten att de släpper in brottslingar på dagis
Tänk om jag får samhällstjänst och måste jobba på typ dagis? Men antar att risken är liten att de släpper in brottslingar på dagis
Rätt trött just nu men något plingar i min hjärna att färgen på Hortensian beror på jordens ph.Sa, min Hortensia (?) skulle vara bla. Den har alltid varit bla. All godning den far ar for att vara bla. Den ar inte bla. Alls.
Den ar dock ganska fin ... fast den inte ar bla.
Visa bifogad fil 33762
Grejen är att jag fotade ju inte själva objektet men det hamnade väl kanske i bakgrunden. Sån fail!
Rätt trött just nu men något plingar i min hjärna att färgen på Hortensian beror på jordens ph.
Vad har du gjort?Visa bifogad fil 33800Jag tyckte väll att de gjorde ont och svårt att få på sig skon
Städade en lastbilshytt . skulle dra fram förarstolen och på högersidan om stolen är där en liten spak, ja la foten i kläm när jag drog fram stolen.Vad har du gjort?
Aj liksom Det ser riktigt ont ut! Tur att du kan gå iallafallStädade en lastbilshytt . skulle dra fram förarstolen och på högersidan om stolen är där en liten spak, ja la foten i kläm när jag drog fram stolen.
De ser värre ut än vad de är , jag kan gå och stå på foten