Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste att du varit ute och åkte med hästen och dennes sambo.Varit ute och åkt med hästen och sambo. Sambon är nog inte den bästa hästskötaren att ha med, blir stressad så fort hästen inte går rätt på släpet.
Hon hade nog gärna haft med sig sina sambos De är en väldigt tajt grupp i hagen.Jag läste att du varit ute och åkte med hästen och dennes sambo.
/inte med idag riktigt
Vi har inte lika varmt men jag fasar ändå för att lämna kontoret och gå ut..Jag hade tänkt åka och shoppa lite. Men är så trött att risken finns att jag typ går vilse på Ica. Jag myser runt hemma och samlar energi istället. Här finns ju fläkt och kallt vatten med. Lagom sugen på utetemperaturen nu!
Visa bifogad fil 33666
Men dra mig BAKLÄNGES!!Jag hade tänkt åka och shoppa lite. Men är så trött att risken finns att jag typ går vilse på Ica. Jag myser runt hemma och samlar energi istället. Här finns ju fläkt och kallt vatten med. Lagom sugen på utetemperaturen nu!
Visa bifogad fil 33666
Men dra mig BAKLÄNGES!!
Skumt. Här har det varit sisådär 26-27 grader..... Jag hade ACn på när jag bakade tårtan, men nu har jag stängt av den igen.Jag hade tänkt åka och shoppa lite. Men är så trött att risken finns att jag typ går vilse på Ica. Jag myser runt hemma och samlar energi istället. Här finns ju fläkt och kallt vatten med. Lagom sugen på utetemperaturen nu!
Visa bifogad fil 33666