Håller med, otroligt kvavt och varmtFortfarande på kontoret?? Denna dag går så långsaaaaamt!
Känns som att jag är invirad i en blöt, varm filt och andas vatten ungefär Åska please!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, otroligt kvavt och varmtFortfarande på kontoret?? Denna dag går så långsaaaaamt!
Känns som att jag är invirad i en blöt, varm filt och andas vatten ungefär Åska please!
Eller så hade den gamla lagt av i morgon, och du hade stått helt utan frys att stoppa maten i. Sådant kan man ju aldrig sia om i förväg. Var nöjd med att kylfrysen är på plats, och problemet är löst !Jag installerade själv.
Jag har ju trots allt klarat mig rätt bra senaste veckorna med min extrakyl så en vecka till eller så hade ju gått bra det med.
Ja, det hade man ju aldrig kunnat veta. Förvisso har jag en extrafrys men allt hade inte fått plats i den.Eller så hade den gamla lagt av i morgon, och du hade stått helt utan frys att stoppa maten i. Sådant kan man ju aldrig sia om i förväg. Var nöjd med att kylfrysen är på plats, och problemet är löst !
Äsch. Den rekommendationen har funnits länge.Ja, det hade man ju aldrig kunnat veta. Förvisso har jag en extrafrys men allt hade inte fått plats i den.
Tycker verkligen du ska köpa! Jag har ett par vandringsstavar och trots att jag har jäkligt bra balans hjälpte de otroligt mycket när jag besteg Bláhnúkur (svinsmal stig upp med lösa stenar på vardera sida och stup och så). Gav stabilitet och lite trygghet.Trots att jag spenderat mer än jag egentligen har råd funderar jag på att köpa ett par vandringsstavar. Eftersom jag har otroligt dålig balans och snubblar runt skulle det vara till stor hjälp tror jag, även fysio har rekommenderat att jag köper ett par. Inte att gå i fjällen utan bara som vanligt i stan. Det kan inte klassas som en villhöver eller?
Är det skillnad på gåstavar och vandringsstavar?
Tycker verkligen du ska köpa! Jag har ett par vandringsstavar och trots att jag har jäkligt bra balans hjälpte de otroligt mycket när jag besteg Bláhnúkur (svinsmal stig upp med lösa stenar på vardera sida och stup och så). Gav stabilitet och lite trygghet.
Hade nog kunnat gå upp och ner utan men oj vad skönt det var att ha dem på nervägen när benen redan var trötta.
Skillnaden är att vandringsstavar är för lite mer terräng än gåstavar. Gissar att gåstavar kan vara lite lättare pga det också