Ska få reda på mitt provsvar på måndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det jag haft nu i en kvart är på väg till dig rekommenderar jag att rädda växterna, det var verkligen monsunregn och flod på vägen utanför.Har börjat blåsa lite nu och jag tror jag hörde lite åska. Heh, jag som vattnade alla min slokande blommor/växter när jag kom hem.
Wohoo! Grattis!Fick precis ett nytt jobb på mitt jobb Som ansvarig för ett område jag aldrig jobbat inom tidigare. Men, det blir kul! Så länge jag får lära mig nya saker och inte trampa runt i samma hjulspår är jag glad!
Alltså jag har alltid tänkt att papillon är en trist tanthund, men du har fått mig att tänka om utan att jag ens träffat dina hundar. Du beskriver dom så fint. ❤Jag känner mig som en småbarnsförälder-ish. Valpen väckte mig flera ggr inatt. Jag trodde hon var nödig och svepte in mig i en filt och skenade ut. Men nej då! Hon ville bara umgås och leka. Där stod jag och väntade och väntade och agerade mygg-buffé.
Que??? Trist tanthundAlltså jag har alltid tänkt att papillon är en trist tanthund, men du har fått mig att tänka om utan att jag ens träffat dina hundar. Du beskriver dom så fint. ❤
Det var ju det jag skrev att jag hade gjort?Que??? Trist tanthund
TÄNK OM! TÄNK RÄTT!
Helt obegripligt att man kan tycka detDet var ju det jag skrev att jag hade gjort?
Det var min tanke också, innan jag joinade buke Nu har jag förstått att pappisar är den ultimata sällskapshunden Enda nackdelen är att de inte finns i en större storlek.Que??? Trist tanthund
TÄNK OM! TÄNK RÄTT!
Nu vet jag inte hur noga det är med storlek på gångstavar, men kan fysion hjälpa dig att prova ut så att det blir rätt?Trots att jag spenderat mer än jag egentligen har råd funderar jag på att köpa ett par vandringsstavar. Eftersom jag har otroligt dålig balans och snubblar runt skulle det vara till stor hjälp tror jag, även fysio har rekommenderat att jag köper ett par. Inte att gå i fjällen utan bara som vanligt i stan. Det kan inte klassas som en villhöver eller?
Är det skillnad på gåstavar och vandringsstavar?
De brukar gå att länga och korta rätt mycketNu vet jag inte hur noga det är med storlek på gångstavar, men kan fysion hjälpa dig att prova ut så att det blir rätt?