Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livet på en gård. Sambon gick ut för att hämta en tång för minst 30 minuter sen. Oklart var han är?
Jag har sambo fri helg iaf på kvällarna Så jag ska läsa och sova så gött Känns nästan elakt och säga de men va fasiken vi går varandra på nerverna ibland. Och de har nog vart värre nu under Corona då jag inte kunnat besöka universitet på över 1 år. Ibland behöver man egentid
Vi satt inomhus ikväll för det var svalare och skönare inne än kvalmet ute .Jag skulle gärna byta! Då hade jag kunnat sitta på bryggan istället för inomhus
Förutom alla satans mygg som är överallt och inte verkar de bry sig nämnvärt om värmen hellerJag skulle gärna byta! Då hade jag kunnat sitta på bryggan istället för inomhus
Det har nu gått en timme, så jag känner att jag måste ut och letaVad gött det lät! Vi tappar aldrig bort varandra på våra 38 kvm, även om man ibland önskar att man kunde det..
Nä, de är fan monster, hatar dom..Förutom alla satans mygg som är överallt och inte verkar de bry sig nämnvärt om värmen heller
Efter tången eller efter sambon ?Det har nu gått en timme, så jag känner att jag måste ut och leta
Haha sambon! Grannen hade bjudit på en klassisk norrländsk grogg.Efter tången eller efter sambon ?
ja akupunktur är lite mer rationellt Det kan även hjälpa med åksjuketabletter, men jag tvärslocknar på dem. Okej jag var inte illamående men jag sov 24 h Men det kan vara värt att prova. Gröna äpplen fungerade för mig ocksåTack! Härligt, min lösning är mest hoppa ut genom fönstret just nu så bra att ha nåt mer rimligt alternativ på listan!