A brukar ligga bredvid mig när jag har lektion, eller så går han runt i sängen bakom datorn. Men idag räckte inte det. Han ville synas! Så enligt A var det en utmärkt idé att sätta sig på min mage, mellan mitt huvud och datorn, samtidigt som jag försökte kolla på lärarens presentation och skriva anteckningar i ett dokument. Dessutom tyckte han att det var extremt kul att "slå" med sin tass på datorns styrplatta så att jag var tvungen att ladda om dokumentet oräkneligt många gånger för att nämnda tass kom åt något som gjorde att det inte gick att skriva i dokumentet
Min lärare som är en crazy cat lady fick syn på A och kom helt av sig. Hon utbrast "JAG SER EN KATT!" och pausade presentationen för att fråga vad katten heter, vad det är för ras och hur gammal han är. Jag kan ju säga att A njöt av uppmärksamheten. Han spinner nästan aldrig högt, men just då spann han så att resten av klassen också hörde det
Jag tror att A har fått ett gäng nya vänner idag
Min lärare som är en crazy cat lady fick syn på A och kom helt av sig. Hon utbrast "JAG SER EN KATT!" och pausade presentationen för att fråga vad katten heter, vad det är för ras och hur gammal han är. Jag kan ju säga att A njöt av uppmärksamheten. Han spinner nästan aldrig högt, men just då spann han så att resten av klassen också hörde det
Jag tror att A har fått ett gäng nya vänner idag