Jag lyckades få 27-åringen att diska shakern när han skulle gå på lunch Nu är jag istället kissnödig Det kan han ju inte hjälpa mig med (Dessutom kan jag ändå inte gå förrän någon kollega kommer tillbaka efter lunch.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det -9, strålande sol och snö som singlar ner som puder jag ska övertala A att gå till skridskobanan när hon kommer hem om 45 min!Jag svär också över vädret, -9 friska vindar och snöstorm Det värsta är att det kommit dryga decimetern med snö inatt så det måste skottas vilket innbär att jag måste gå ut
Men än så länge så prokrastinerar vi, jag och vovvarna
Prisvärt, lättburet vardagsplagg/basplagg. Lite så där lagom till casual friday tänker jag.
Det fungerade faktiskt helt gnisselfritt. Jag hade med mig dödsfallsintyget med släktutredning, egen legitimation och de räkningar som skulle betalas.Berätta om det funkade,behöver göra det samma,men har tappat sugen på att göra något då det känns som att kör huvudet i väggen hela tiden.
Gissa hur det var med en ensam dödsboägare på 2 år och 9 månader...Det fungerade faktiskt helt gnisselfritt. Jag hade med mig dödsfallsintyget med släktutredning, egen legitimation och de räkningar som skulle betalas.
Känslan av att köra huvudet i väggen hela tiden delar jag med dig. Det är krångligt att ta hand om ett dödsbo.
Naken, med en blomslinga runt valda kroppsdelar räcker väl?Verkligen, då klar jag mig varje fredag!
Nej, nu gick fjärde bröllopsklänningen på retur (inte den på bilden alltså ). Kommer gifta mig naken helt enkelt Sa precis till sambon att de enda fina vita jag hittar är kostymklänningar och då ser det ut som att jag dyker upp enbart för en juridisk överenskommelse. Skriva papper och skaka i hand. Han svarade ”Är det inte det då? Med lite bubbel till..” och jag svarade att man man kan väl ändå lååååååååtsas att det är lite romantiskt
En välvuxen Hedera helix borde kunna draperas snyggt!Naken, med en blomslinga runt valda kroppsdelar räcker väl?
Jag får antagligen medhåll av din sambo
Tips - låt inte hundarna dra dig! Det gjorde systerdottern med heelys och aussien. Hon har numera ett jättestort och fint ärr på ena knätKöpte precis Roller Skates. Undrar om jag kommer dö.
Tips - låt inte hundarna dra dig! Det gjorde systerdottern med heelys och aussien. Hon har numera ett jättestort och fint ärr på ena knät
Naken, med en blomslinga runt valda kroppsdelar räcker väl?
Jag får antagligen medhåll av din sambo
Det måste varit fruktansvärt jobbigt.Gissa hur det var med en ensam dödsboägare på 2 år och 9 månader...
Dottern hade samma efternamn som pappa, men inte som jag. Så jag var tvungen att ha 712 olika intyg med mig överallt! Det ställer fortfarande till problem på vissa resor så jag vågar inte åka utomlands utan vårdnadshavarintyg.Det måste varit fruktansvärt jobbigt.
Ibland blir saker onödigt komplicerade kan man tycka. Mina (numera vuxna) barn har inte samma efternamn som jag, och just det problemet med resor har jag aldrig haft. Möjligen är det petigare med sånt nuförtiden än vad det var när mina barn var små.Dottern hade samma efternamn som pappa, men inte som jag. Så jag var tvungen att ha 712 olika intyg med mig överallt! Det ställer fortfarande till problem på vissa resor så jag vågar inte åka utomlands utan vårdnadshavarintyg.
Det har mest varit i land där man måste fylla i visum som det varit viktigt. Tack och lov så är vi löjligt lika så det har aldrig riktigt ifrågasattsIbland blir saker onödigt komplicerade kan man tycka. Mina (numera vuxna) barn har inte samma efternamn som jag, och just det problemet med resor har jag aldrig haft. Möjligen är det petigare med sånt nuförtiden än vad det var när mina barn var små.