Tog närmsta väderstation, Solna, som säger 3,1 m/s.Skumt. Här, i västra Stockholm utmed Mälaren, blåser det exakt 0 m/s.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog närmsta väderstation, Solna, som säger 3,1 m/s.Skumt. Här, i västra Stockholm utmed Mälaren, blåser det exakt 0 m/s.
Sökte nu rätt och slätt på Täby på Google och Google säger att det är 4 m/s här Det ser lite värre ut dock inifrån.Tog närmsta väderstation, Solna, som säger 3,1 m/s.
Hoppas inte det, har verkligen inte råd med nya glasögon nu. Men ja, det vore skönt att slippa huvudvärken..Det låter som att det är dags för nya glasögon. Jag kollar årligen eftersom jag alltid tröttnar på bågarna
Tog närmsta väderstation, Solna, som säger 3,1 m/s.
Plus kylan, som alltid gör saken värreDet är i och för sig inte så jättemycket. Men det ser ju värre ut när det snöar.
Jo, jag hoppade av i farten på något vis när mopeden började välta, men styret hann smälla i låret på något sätt. Blev annars mest rädd. Det var på väg in mot kontoret efter rundan och jag var helt skakis fortfarande när jag kom fram. Imorgon är jag dock ledigDet låter väldigt ont att vurpa med moped. Te och choklad i soffan låter som ett rimligt alternativ.
Snöstorm uppenbarligen! Golfbilen har kört fast!Barnets pappa säger att han är ”fast i Sthlm”. Jag undrar just på vilket vis
Snöstorm uppenbarligen! Golfbilen har kört fast!
Jag ska nog inte skriva vad jag tänkte men jag misstänker att du har liknande tankar.Han kör tung BMW, jag tror snarare att det är någon kroppsdel som fastnat
Jag ska nog inte skriva vad jag tänkte men jag misstänker att du har liknande tankar.
Men hör ni .... Jag är verkligen ingen kock (nähä? Big surprise ), den längst till vänster kallas väl en fruktkniv? För frukt och sånt?
Vi har skapat två nya tjänster i vår tidbok. Jag fick välja färg rosa och en lila. Min kollega förstod direkt vem som valt färgMitt nya jobbschema
Tiderna i min tidbok är rosa!