Prokastinerar,alla julsaker ligger i en hög pÄ gÀstsÀngenbörjade pÄ ett vansinnesprojekt, fÄ nÄgon ordning pÄ julsakerna och sortera upp linnet och gardiner som nu finns blandat pÄ tre kistor och ett linneskÄp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prokastinerar,alla julsaker ligger i en hög pÄ gÀstsÀngenbörjade pÄ ett vansinnesprojekt, fÄ nÄgon ordning pÄ julsakerna och sortera upp linnet och gardiner som nu finns blandat pÄ tre kistor och ett linneskÄp.
Det Àr det jag gör ocksÄ men andra saker, jag borde sÀtta mig och rÀtta elevtexter, alltsÄ sorterar jag linne och julgrejerProkastinerar,alla julsaker ligger i en hög pÄ gÀstsÀngen
Var ute med hunden. -8° pÄ termometern, kÀnns som -16° enligt vÀderappen. Jo tack, jag kÀnde det. /ynklig sörlÀnning
Jag har haft mössa sen typ 10°+HÀr Àr det -11 ute och jag hÄller mig inne..funderar pÄ om jag mÄste köpa mig en mössa trots allt..
Jag har haft mössa sen typ 10°+
Precis varit och fixat nytt pass, sÄ att jag kan fÄ nytt körkort sen tyvÀrr ser jag lika sliten och knarkad ut som alltid pÄ passfoton