Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pluggar och åter pluggar lite mera medan jag hinkar kaffe. Somnade brutalt sent inatt, det är ju ansökning till termin sex idag och jag kommer ju inte kunna läsa den i höst tillsammans med tjejerna, så ångesten har varit påtaglig inatt. Har försökt förtränga de. Men har lite andra planer sen får vi se om det går i lås.

Måste maila till universitetet också idag, snark. Men men tröstar mig med att jag snart ska åka ut en sväng med Trule i skogen ❤️
 
Strålande sol även idag :love:

20220315_091950.webp
 
Efter att ha försökt hitta tusen olika lösningar (bland annat att ge mig ut och åka mitt i natten med dottern 3 h vilket jag kom på var en hemskt dum idé) har jag insett att jag måste släppa passtiden. Djupt andetag, det gör ingenting. Bättre lycka nästa gång. Nu stryker vi ett streck över den här dagen och börjar om i morgon.
Kanske för sent nu men ring polisen och kolla, jag har varit på polisstationen och glömt leg och då kunde vi göra allt som behövdes för barnets pass och sedan påbörjade de tillverkningen först efter att jag mejlat styrkta handlingar. De har även varit väldigt lösningsorienterade när jag behövde ordna provisoriskt pass på Arlanda utan att andra föräldern var med. Så med lite tur har de en lösning i beredskap för er ☺️
 
Kanske för sent nu men ring polisen och kolla, jag har varit på polisstationen och glömt leg och då kunde vi göra allt som behövdes för barnets pass och sedan påbörjade de tillverkningen först efter att jag mejlat styrkta handlingar. De har även varit väldigt lösningsorienterade när jag behövde ordna provisoriskt pass på Arlanda utan att andra föräldern var med. Så med lite tur har de en lösning i beredskap för er ☺️
Polisen hjälpte oss att faxa en blankett till pappa, när mamma inte tänkt så långt som att bägge vårdnadshavare behövde vara med hos polisen :up: Dock är detta över 15 år sedan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 760
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 319
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp