Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte hem till mamman, som jag trodde vi bestämt. Ingen hemma, men sol på altanen och hon hade min mjölksort i kylskåpet så jag fick en kopp med mig i solen. Har även ”lagat” mammans mobilkamera som ”varit borta”. Hon har massa bra att ha-lappar i telefonfodralet och nu hade en glidit upp så den skymmer kameran. Bra att jag är så sjukt teknisk! :D
 
Lite yr efter dialysen idag. Gick till vedbon och halkade omkull så det sjöng om det. Det var is under löven. :meh:

Eftersom det var blött under baken försökte jag snabbt ta mig upp men då snurrade det ändå mer. och jag föll åt andra hållet.
Väl inne blev det byte av byxor och blus. Det är inte presentabla för det årsmöte jag är inbjuden till om en stund.

Undrar vad grannarna tror när jag vinglar runt på tomten....Tisdagsfylla? :D:D
 
Hunnit köra häst, han kändes fin trots underlaget som spelar oss ett spratt den här årstiden 🤨 Kan det inte bara bli tjällossning en gång för alla. Men han kämpar på och är upp i över milen nu ❤️😎

Mockade och gjorde klart åt honom, hem kasta i mig lite och äta sen vidare till gymmet. Så nu har jag tränat också och jag har både tid och ork över till att plugga en stund till och sen laga mat. Vet inte när de hände sist 😂
IMG_20220315_143524045_HDR.webp

Mattes grisar myste i mattes säng förut ❤️ Oftast håller de sams men sen ibland måste Puck (den röde) uppfostra slyngel Kajsa 😅
 
Barnet har haft krånglig mage några veckor nu och har de senaste dagarna uppfyllt kriterierna för spädbarnskolik. Jag är bortom virrig och utmattad och har nu kommit till stadiet apatisk. Ska man se det från den ljusa sidan är apatiskt en ganska bra utgångspunkt. Man slutar liksom bry sig om obekvämligheter, just nu sitter jag exempelvis inklämd i mittensätet av en bil med packning upp till taket och trosor som skär in i ljumsken. Fortfarande veckans höjdpunkt, det är nämligen tyst i bilen.

#prayforvoeux
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 761
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 319
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 903
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp