Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan problem.Men shit, glömde min pajdeg i kylen. Nog borde man kunna använda den trots att den ligger över natten?
Händer att jag gör degen på kvällen och sedan fixar paj till nästa dags lunch.Men shit, glömde min pajdeg i kylen. Nog borde man kunna använda den trots att den ligger över natten?
Dock tror jag att den som skrev annonsen inte riktigt har koll med tanke på formuleringen, för den gav intrycket att det handlade om någon typ diagnos.
Det har hänt att jag har låtit bli att söka jobb på skolor för att annonserna har varit fulla av syftningsfel och stavfel, om man som arbetsplats inte är mer intresserad av att hitta kompent personal så får det vara.*svänger in i tråden om nivån på högskoleprovets ordförståelse*
Det är ju pinsamt. En annons för rekrytering till en skola ska ju faktiskt vara korrekt formulerad. Jag är faktiskt lite mållös.
Det har hänt att jag har låtit bli att söka jobb på skolor för att annonserna har varit fulla av syftningsfel och stavfel, om man som arbetsplats inte är mer intresserad av att hitta kompent personal så får det vara.