Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSCN0080.webp

Fick en till episod så jag var tvungen att gå ut. Natthimlen var fin i alla fall

*svänger in i tråden om nivån på högskoleprovets ordförståelse* :angel:

Det är ju pinsamt. En annons för rekrytering till en skola ska ju faktiskt vara korrekt formulerad. Jag är faktiskt lite mållös.
🙈 Det har hänt att jag har låtit bli att söka jobb på skolor för att annonserna har varit fulla av syftningsfel och stavfel, om man som arbetsplats inte är mer intresserad av att hitta kompent personal så får det vara.

Har joggat, ätit frukost och deklarerat.
Stör mig på att det funkar kasst med Early Bird. Förra gången sa dom att dom inte kunde lämna pga bristfällig märkning på postlådan trots att det står både namn och adress.
Nu fick jag någon annans paket och mitt syns inte till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
686
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Svar
811
· Visningar
84 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser