R
RedQueen
Då är du nog närstående i egenskap av flickvän. Men jag håller med om att det var luddigt beskrivet när man googlar, inga raka besked där inte.Så vad blir jag då som varken är direkt släkt eller ens gift?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är du nog närstående i egenskap av flickvän. Men jag håller med om att det var luddigt beskrivet när man googlar, inga raka besked där inte.Så vad blir jag då som varken är direkt släkt eller ens gift?
Ah då är det så, kändes lite luddigt efter googling.Om du inte ar anhorig (slakt eller gift/sambo med slakt) eller sambo kan du vara vittne.
Ja det var något luddigt, läste på nån sida där det stod att närstående och anhörig användes synonymt, så de fick mig att bli lite osäker.Då är du nog närstående i egenskap av flickvän. Men jag håller med om att det var luddigt beskrivet när man googlar, inga raka besked där inte.
Verkligen! Blir nervös bara av att läsaJag tycker din arbetsgivare skulle varit anmäld till kemikalieinspektionen för länge sedan.
Hur mycket övertid får man jobba eg..(Sagt i all välmening!)Det blir, trots allt, övertid i helgen
Hur mycket övertid får man jobba eg..(Sagt i all välmening!)
Kaffe som blev över på morgonen dvs typ sista klunken- eller tvåHaha och inte bara sump?
Utan rinnande kaffe?
Tänk vad man kan få lära sig...
Låter vettigt. Har ofta sett som hack att ge orkideérna tevatten för att få dem att blomma om.Kaffe som blev över på morgonen dvs typ sista klunken- eller två