Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du inte ar anhorig (slakt eller gift/sambo med slakt) eller sambo kan du vara vittne.
Ah då är det så, kändes lite luddigt efter googling.

Då är du nog närstående i egenskap av flickvän. Men jag håller med om att det var luddigt beskrivet när man googlar, inga raka besked där inte. O_o
Ja det var något luddigt, läste på nån sida där det stod att närstående och anhörig användes synonymt, så de fick mig att bli lite osäker. 🤔

Nu sitter jag och funderar på följande formulering:

”Vittnena intygar att förmyndarna egenhändigt undertecknat fullmakten samt anger namnförtydligande, adress samt telefonnummer.”

Sen på bevittningen finns det med ett fält för personnummer, men enligt det andra pappret så verkar det inte som jag i så fall behöver fylla i det.

Knatade in på Rusta och köpte en ny matta till kontoret.Så skönt att slänga den hundtuggade och gräsligt slitna som legat där för länge.
Hela kontoret blev som förnyat. :love:

Var en sväng till bygdegården också och märkte upp lådor och luckor i köket. Så slipper folk öppna varenda låda för att hitta besticken eller kaffekopparna. Kom hem med två kassar sopor också.

Tittar på sambon som fått för sig att hunden är en bebis och bär runt på honom medan han sjunger ”lille griiiiiisen äter chiiiiips och blir tjoooooock”. Med tanke på att vovvis är en ast invägd på 29 kg så är det en stor bebis. ;)

Sitter å slökollar på lite youtube medan killen tränar. Lite tända ljus å myser under en filt också. 🥰

A3DE1CD3-6B24-45C2-8845-52D5E27586DC.webp

Köpte en ny jacka och en tjockare skjorta idag, de var inte direkt billiga men jag var nöjd med köpet. Och så när jag kommer hem känner jag något hårt i skjortan.
... jepp, de hade inte tagit bort stöldskyddet :meh: seeeegt! Måste ju betala för att åka dit igen, eller vänta en vecka :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 580
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25