Inte än,men en kista som bara kostade 2300,pappa röstade oxå för pappkartongJag hoppas det finns pappkartonger som funkar för ändamålet. Jag vill inte ha nån begravning och ska kremeras och strös ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte än,men en kista som bara kostade 2300,pappa röstade oxå för pappkartongJag hoppas det finns pappkartonger som funkar för ändamålet. Jag vill inte ha nån begravning och ska kremeras och strös ut.
Den är inte härHallåååå.... har någon sett min arbetslust? Det går segt som sirap här
Lillebrors kostade betydligt mer, det är dyrt som f.n att transportera en avliden 50 mil..Har nyligen begravt mormor
Vet ni var en begravning går på
Nästan 50.000:-
Alltså nä ring kadaverbilen när jag dör tack
Eftersom jag läst ikapp tråden och det var mycket prat om kremering så läste jag naturligtvis att du Avbröt kremeringenAvbröt kemirensningen. Nu ska jag skriva ett gäng väldigt bestämda mail och beordra folk att göra något åt sina katastrofer.
Det kanske trots allt ÄR den säkraste investeringen just nu.....Fnissar lite åt att internetbanken betecknar min sjukrese-ersättning som "Fonder & värdepapper"
Var det ho som gett honom tabletter? Såg någon rubrik om tragedinLyssnar på radion om den autistiske mannen som blev dödad av sin syster här i kommunen. Fruktansvärd historia från början till slut..
Ja precis. Sex år fick hon för dråpVar det ho som gett honom tabletter? Såg någon rubrik om tragedin
Vad skönt att höra av dig! Och SÅ skönt att läkaren hade bra idéer som kanske kan hjälpa i förlängningen med!Snart är jag äntligen på väg hem!
Lång dag och natt, men nu kan det iaf inte bli sämre.