Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den andra ponnyn är också söt som socker (och nästan lika lurvig...) :love:

20220304_120119.webp

Mitt jobb alltså. Möten som kan ligga timma efter timma utan så mycket en strimma av luft mellan. En kollega bokar 0930-1000 och då bokar nästa från 1000. Jo jag vet, vi är många som delar det problemet. Men jag är lite less när nu min jobbsituation fullständigt imploderat. Det formligen väller in uppdrag. Och så har jag fått en ny chef. Det här är hennes första chefsuppdrag och då faller man lätt in i fällan att man ska detaljstyra kolleger. Suck!

Eftersom jag gick på 0630 morse hade jag tänkt sluta för en kvart sen. Men chefen bokade upp nytt möte på em så jag sitter kvar vid min dator. Det är tur att det är fredag. Jag avser att döva min irritation över jobbet med ansenliga mängder alkohol ikväll. Med start i samband med att datorn stängs för dagen. #itsfiveoclocksomewhere

Inväntar DHL o diskmaskinsleverans, det gjorde jag hela dagen igår med,kl 17 som var sluttid bestämde jag mig för att ge på dom då dom inte dykt upp. på pappret stod det 4e mars inte 3e, ooooooooooooops,tur jag läste en gång till innan jag gav mig på någon.:o

Vi har haft Fredags fys före fredags mys 💪😅 Härligt när solen skiner och fåglarna kvittrar. Nu har både Trule och Matte ledigt hela helgen 🥱 Skönt när veckans träning är avklarad för både häst och människa. På måndag har vi anställt husse som kusk då jag alltid har föreläsningar då.

Haha har börjat lyssna på I vår herres hage böckerna, och ibland skrattar man ju så man nästan kissar på sig typ 😅 Herregud vilket liv han levde men så mysiga böcker ❤️ Lite lagom allvarliga samtidigt som de är mycket humor vilket passar min sinnesstämning just nu, man behöver skratta lite ibland med!

IMG_20220304_134711287_HDR.webp

Har spenderat flera timmer med att lägga in arbetad tid i ett dokument som jag har på datorn, från december fram till dagens datum. Har dragit på det lite väl länge så tog sin tid.
Summan av det hela så kan jag iallafall dra bort 22h från mitt inofficiella extratimkonto. Hade hoppats på fler...

Nu ska jag äta lite mat och sen göra mig iordning och åka och jobba några timmar på ett annat jobb.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 568
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
592
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt