Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas det finns pappkartonger som funkar för ändamålet. Jag vill inte ha nån begravning och ska kremeras och strös ut.Men nu är det ju brist på virke och Ikea stängt sin fabrik i Ryssland väl
Bättre då att använda nåt som ändå ska kasseras typ en potatisbinge
Nja inte än verkar det somJag hoppas det finns pappkartonger som funkar för ändamålet. Jag vill inte ha nån begravning och ska kremeras och strös ut.
Pappkartonger finns det nog inte men spånskivor finns, det används vid kremering.Jag hoppas det finns pappkartonger som funkar för ändamålet. Jag vill inte ha nån begravning och ska kremeras och strös ut.
Enkla spånskivekistor som täcks med bårtäcke finns.Jag hoppas det finns pappkartonger som funkar för ändamålet. Jag vill inte ha nån begravning och ska kremeras och strös ut.
Jag tycker din arbetsgivare skulle varit anmäld till kemikalieinspektionen för länge sedan.Dags att skrida till verket med kemikalierna igen. Tänker max 2 timmar till sen orkar jag inte med mer exponering. Det farligaste är redan undanröjt, så borde vara okej.
Halvmysigt att lyssna på death metal och registrera/rensa ut kemikalier ändå. Vara i fred i sin egen bubbla lite. Nackdelen är väl att jag kommer behöva ha masken på och den trycker bak på huvudet så jag får huvudvärk, och att man måste vara på high alert hela tiden för man vet inte vad man kan tänkas gräva fram...
Nackdelen nu när hästen står i sjukhage är allt detta mockanade och kratande av hageStallet gick bra och båda ponnyerna uppförde sig fint. Mockade båda hagarna så nu slipper jag det resten av helgen
Handlade mat och har snart lagat mat också. Ska äta lunch innan jag duschar.
Skönt! Hoppas du får en bra helg trots omständigheterna som blevPratat med en så bra läkare!
Han hade flera intressanta idéer han skulle ta upp med min vanliga läkare. Vilket känns toppen.
Förhoppningsvis får jag åka hem idag.
Tack!Skönt! Hoppas du får en bra helg trots omständigheterna som blev
Frustrerad över en jobbig person.