Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det är väl max 200 innan det köps ut eller facket blir inblandat?Utan bekymmer 300 timmar på ett år. Sen får man pyssla lite
Nä, det är väl max 200 innan det köps ut eller facket blir inblandat?
En i min släkt har tre FaceBook konton och har angett olika födelsedatum på alla tre kontonGillar att folk skriver grattis till min ena moster på facebook fast hon inte ens fyller år idag men notiser visar att hon visst gör det
Snacka om förvirrande
Jag hade det problemet länge - folk envisades med att gratulera mig på Chikas (hundens) födelsedag eftersom det är hennes konto, och jag använt såväl hennes namn som födelsedatum. Detta pågick fram tills typ två år sedan då jag upptäckte att man kan inaktivera födelsedagsnotisen.Gillar att folk skriver grattis till min ena moster på facebook fast hon inte ens fyller år idag men notiser visar att hon visst gör det
Snacka om förvirrande
Men typ samma här, fast med pärlor. Jag är i en fas där motivationen att göra smycken är noll men intresset för att köpa pärlor är 100% Upplevelser tycker jag ändå är helt motiverat att spendera pengar på!@Millicent Know the feeling.. Köpstopp på diamondpainting och dyker upp en jag titta på månger för vettigt precis, eh den bara hoppa på mig..
Och ska ta lugnt lite med pengar, japp då dyker konsert upp i Stockholm (gratis inträde tur nog). Pengar för tåg, hotell och nya fina festkläder kände va värt unna mig lite
Sen var är rean?? (som jag behöver spender mera.. haha xD )