Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klappar mig själv på axeln att jag tagit ledigt från jobbet även i morgon, känns riktigt gott nu :D! Och jobbar bara 1,5 dagar veckan som kommer, nice :up:! Sen börjar de ”normala” 5-dagarsveckorna igen, men det har varit riktigt sköna jul/nyårsveckor :)!
 
Sitter och pillar på hemtentan med en cider. Har haft så mycket grupparbete denna terminen att det är skönt att äntligen kunna skriva "fritt" utan att prata med två andra :up::grin:
Så skönt! Grupparbete är verkligen svårt. Antingen gör man för mycket eller också glider fram alldeles för lätt för att andra bara JAG FIXAR! Eller så slutar det med att man har full koll på sin bit men missar de andras så kommer det sedan prov på det så bara va har vi ens läst om detta???!
 
Förutom att det ösregnade så gick det bra i stallet :)
Därefter har jag duschat och ätit chips med dip :d Kollar dessutom på film. Får se om jag kollar klart eller om jag ska somna i soffan.
Imorgon har jag riktig sovmorgon. Minns inte ens senast det hände. Ska försöka njuta ordentligt!
 
Tittar på Södertäljepolisen och skriver lite om heder. Kanske inte sover inatt, är inte särskilt trött efter typ tio dagars slappande. Stark start på arbetsveckan, haha! Tur att jag bara ska jobba två och en halv dag (mån skola, tis jobb, ons halvdag, tor röd dag, fre jobb). Veckan efter är två halvdagar "i skolan" och tre jobbdagar. Sen är det jobb och skola på heltid samtidigt. Måste bli bättre på att använda min tid. Mindre surf, mera plugg...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp