Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fastnade i soffan och är inte riktigt trött än :cautious: All ledighet har krånglat till min dygnsrytm fast jag försökt hålla den men spela roll, är jag trött på jobbet senare idag så lär jag somna fort kommande natt :laugh: Funderade tidigare ikväll på att höra om det behövs nåt vak på torsdag för jag vill inte ha mer lediga dagar fast det är skönt. Som tur var så kom sms precis då som talade om att mitt paket äntligen kommit till instabox, så blir stolfix istället :bump:
 
Så skönt! Grupparbete är verkligen svårt. Antingen gör man för mycket eller också glider fram alldeles för lätt för att andra bara JAG FIXAR! Eller så slutar det med att man har full koll på sin bit men missar de andras så kommer det sedan prov på det så bara va har vi ens läst om detta???!

Ja visst är det så! Jag upplever en i min grupp som en riktig bromskloss, alltid sitter och ojar sig över meningsbyggnader och ord, går gärna tillbaka och skriver om och om igen osv. Känns så skönt att skriva självständigt och själv bestämma vad man ska ha med och vad som ska stå. Jobbar så mycket mer effektivare själv :laugh:
 
Somna strax efter klockan 7 nedbäddad i sängen, vakna vid halv elva så klart. Skulle bara dricka vatten 🙄🤧 Men sluta med att jag har somnat och vaknat hela natten. Måste ringa vårdcentralen idag med och se om de kan skriva ut mer astma medicin annars kommer jag hosta sönder mig. Jag som nyss hade blivit frisk 😭

Men orkade påbörja pluggandet igår iaf.
 
Vad tycker du om HBO max? Jag tycker utbudet inte var mycket att ha 🙈 skaffade för att jag ville se en serie
Bättre än Disney plus men inte jätteimpad. Nu hinner jag sällan titta utan det är framförallt för tonåringarnas skull, men visst det finns en del äldre serier men jag har inte hittat någon nyare jag har fastnat för.
 
Har servat katterna (men jag får inte ordning på fontänen, får inte loss den ena skruven till pumpen så det får barnets pappa fixa imorgon, troligen är det hår i propellern igen), gett hönsen räkor och hämtat en påse ved. Snart dags för 2 + 3 timmars koncentration :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp