Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis fått tredje dosen covid vaccin ✅
Nu sitter jag och väntar den obligatoriska halvtimmen 🕝 (har haft allergiska reaktioner tidigare så får vänta 30 min istället för 15)

Jag hade som vanligt bedövningsplåster innan :p Och var jättenervös innan eftersom personen satte sprutan utanför plåstret förra gången. Men efter att fått den stackars personen som skulle sticka mig att flera gånger lova att hon sätter sprutan där plåstret suttit så fick hon göra det 😁
 
Ordentlig sovmorgon, sen har det städats bort tomtar, tvättats, vikt tvätt, diskats, röjt i köket och sorterat ut återvinningen medan robotdammsugaren fått jobba på övervåningen. En effektiv ledig måndag helt enkelt :)!

Passade extra bra när det varit mörkgrått, regnigt och jätteblåsigt ute, det har inte precis lockat att gå utomhus idag 😛!
 
Sitter i soffan under värmefilten med en kopp varm choklad och återhämtar mig efter ännu en fantastisk vandringstur i detta underbara land :love: Har egentligen en massa disk att ta itu med, men det kan nog vänta i någon timme till medan jag vilar middag :angel: Bild på dagens lunchutsikt:

1641226004269.png
 
Sitter i soffan under värmefilten med en kopp varm choklad och återhämtar mig efter ännu en fantastisk vandringstur i detta underbara land :love: Har egentligen en massa disk att ta itu med, men det kan nog vänta i någon timme till medan jag vilar middag :angel: Bild på dagens lunchutsikt:

Visa bifogad fil 83316

Absolut underbart vackert! Lyllo dig. :love:
 
Jag har fått öroninflammation, kom på för sent att jag nog behöver till VC, gick såklart inte att ringa. Provade skriva ett meddelande: "du får svar inom 4 dagar..."
Jag har en viktig grej på jobbet jag måste göra imorgon så jag insåg att jag inte har tid att åka in till VC före onsdag, kaos då det gör sjukt ont. Men då ringer en sköterska upp och ger mig en tid 08 imorgon! Absolut enda tiden som jag kunde för att hinna resten på jobbet. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp