Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maten var god så det var åtminstone värt arbetet med att klä på mig något annat än pyjamas :p
Nu har dottern och 27-åringen lagt sig men jag ska försöka vara vaken en liten stund till. Katten håller mig sällskap :love:

IMG_20211229_203127.jpg
 
Maken och jag bestamde oss for att ga ut och ata i kvall ... Den Spanska (dyra!) restaurangen hade vi tankt oss. Val dar sa fick vi det sista bordet da vi inte hade bokat i forvag (okay ... :nailbiting:) da kom fragan om vaccinations intyg upp. OCH ... jag har inget emot det. Tvart om, jag tycker att det ar en bra grej ... MEN jag lamnade handvaskan hemma :cautious: och vi bestallde bord till i morgon kvall istallet och gick till en pub i nasta kvarter i stallet. God mat och FANTASTISK "pommes frites" ... eller French Fries som vi sager har.:p "Burnt to a crisp" ar en mantra jag kor ... och far fantastiska fries:d
 
Fattar absolut ingenting av ditt inlägg! 😆 Vad har allt detta att göra med att ngn är ”osexig”?

Samma här @Hoarfrost ! Ser inte vad det har med sex eller attraktion att göra överhuvudtaget. :) Eventuellt personlighetsdrag/beteenden/vanor man bör jobba med om man vill det.
Jag kan i alla fall tycka att personlighetsdrag kan vara osexiga.
Typ folk som egentligen vet exakt hur man gör vissa saker men så fort partnern är i närheten blir de handfallna och typ "nää du får laga maten jag vet inte hur man gööör"
Eller folk som manipulerar andra. Folk som direkt går till fysiskt våld när de inte får som de vill. Folk som tokvrålar när de bråkar. Osexigt.

Sen kan ju osexigt vara ett figure of speech. Till exempel om någon betett sig som ett dumhuvud kan jag säga att "alltså det där var ju lite osexigt" när jag pratar om det med någon inblandad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
805
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp