Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist!Fasiken, JVM ställs officiellt in
Äntligen något vettigt.Fasiken, JVM ställs officiellt in
Känner mig inte redo för det här, jag är inte ens förtio år gammal!Tackade nej till min första gruppansökan. Hen hade inte svarat på en enda ansökningsfråga.
Ursäkt vad är det för grupp?Känner mig inte redo för det här, jag är inte ens förtio år gammal!
Skottska Tarantellgruppen. Vi är väldigt selektiva.Ursäkt vad är det för grupp?
Jag gillar verkligen inte sushi, men det är ju så vackert!Maten var god så det var åtminstone värt arbetet med att klä på mig något annat än pyjamas
Nu har dottern och 27-åringen lagt sig men jag ska försöka vara vaken en liten stund till. Katten håller mig sällskap
Visa bifogad fil 82920
Jag gillar verkligen inte sushi, men det är ju så vackert!
Tjusigaste maten ever!Visst är det tjusigt! (Men jag älskar iofs att äta det också )
Fattar absolut ingenting av ditt inlägg! Vad har allt detta att göra med att ngn är ”osexig”?
Jag kan i alla fall tycka att personlighetsdrag kan vara osexiga.Samma här @Hoarfrost ! Ser inte vad det har med sex eller attraktion att göra överhuvudtaget. Eventuellt personlighetsdrag/beteenden/vanor man bör jobba med om man vill det.