Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på en youtubevideo med Framgångspodden där Melinda Jacobs intervjuvas (Lilla hjärtats fostermamma).
Är så nära att bara gå och ta upp min lilla bara för att hålla henne hos mig, det är så fruktansvärt hemskt att höra mamman berätta om Esmeralda och allt som hände. Min lilla är lika gammal nu som Lilla hjärtat var när hon dog. Så otroligt obegripligt att det överhuvudtaget kunde hända. Varför fick hon inte stanna hos den familj som älskade henne och där hon mådde bra? :( Sitter och grinar vid datorn när jag lyssnar på det
 
Tittar på en youtubevideo med Framgångspodden där Melinda Jacobs intervjuvas (Lilla hjärtats fostermamma).
Är så nära att bara gå och ta upp min lilla bara för att hålla henne hos mig, det är så fruktansvärt hemskt att höra mamman berätta om Esmeralda och allt som hände. Min lilla är lika gammal nu som Lilla hjärtat var när hon dog. Så otroligt obegripligt att det överhuvudtaget kunde hända. Varför fick hon inte stanna hos den familj som älskade henne och där hon mådde bra? :( Sitter och grinar vid datorn när jag lyssnar på det
Ja allt detta är så fruktansvärt!! 💔. Sambons ingifta syster bodde vägg i vägg där barnet dog 💔💔
 
Men nu far de sma liven ge sig ... Colibrin flyger hysteriskt och jagar varandra framfor fonstret, runt mataren. Alla forsoker satta sig, men de andra flyger in i dem sa de maste ge upp och flyga vidare :cautious: Undrar om man kan trana vilda colibris att gora som man sager :confused: "Era elandiga sma krak ... sluta genast med det dar, det finns fem sittplatser pa mataren och ni far alla plats.":p
 
Har duschat. Det är så krångligt eftersomjag åste plasta in slangarna som händer ovanför höger bröst så de inte bli fuktiga. Slangarna går in under huden och uppe i halsen går de ner mot hjärtat.

Hatar dem De kliar, och vrider jag oförsiktigt på huvudet eller gör nån rörelse med axeln så gör de ont

De har lovat att jag ska få börja dialys via armen efter nyår. Fungera det så tas slangarna bort. Längtar.

sorry klagan.
 
Men nu far de sma liven ge sig ... Colibrin flyger hysteriskt och jagar varandra framfor fonstret, runt mataren. Alla forsoker satta sig, men de andra flyger in i dem sa de maste ge upp och flyga vidare :cautious: Undrar om man kan trana vilda colibris att gora som man sager :confused: "Era elandiga sma krak ... sluta genast med det dar, det finns fem sittplatser pa mataren och ni far alla plats.":p
De vill ha fler matare. :angel:
 
Haha, men tänk dig någon som bryter armen, eller är med om något jobbigt som bubblar runt inuti. Personen säger noll om "oj vad ont jag har i armen" eller "det här hände i dag på jobbet". Trallar glatt på tills hen antingen börjar se helt grön ut i ansiktet av smärta eller exploderar i en miljon känslor. Fast det kan vara bra saker också.
Jag är en sån och jag tycker det är osexigt :D förmodligen även skitjobbigt för de omkring. Tänk dig ett barn som när hen varit hos pappa i 5 veckor, inte ringt en enda gång, kommer hem och typ "ja det var kul. vi badade." sen går in i sitt rum och inte säger ett ord om det som faktiskt surrar i skallen.
Min mamma är och har varit fullkomligt rosenrasande på mig för att jag aldrig säger något eller berättar vad som hänt. "Kan du inte berätta något? Jag vill ju veta!"

Men i mitt huvud är jag så betydelselös att ingen vill veta/är intresserad/de har sina egna problem. Osexigt :angel:

Fattar absolut ingenting av ditt inlägg! 😆 Vad har allt detta att göra med att ngn är ”osexig”?
 
De vill ha fler matare. :angel:

Jag har forsokt med det, men da vaktar de alla matare i stallet 🤷‍♀️ Det lustiga ar att de som vi har har i Nordvastra USA pa vintern ar "Annas hummingbirds". De kan sitta hur vanskapligt som helst bredvid varandra pa en liten kvist och burra upp sig och knappa och vissla (de knapper och visslar nar de later, inga skonsangare har inte) men tro inte att de kan sitta 5-10 cm fran varandra vid en matare.🙄
 
Vår gruppskapare och huvudadmin i skottska tarantellgruppen på FB ska in för OP i Januari och har bett några av oss att vara moddar för gruppen medan hon återhämtar sig. Jag har tackat ja men tycker att det är asläskigt! 😅 Tack och lov har en god kamrat som är med på helgchatterna och som är betydligt mer assertive än mig också tackat ja, och jag har meddelat om att jag kommer att skicka krångliga fall vidare. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
805
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp