Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste nog vara en av världens sämsta människa på att ta hand och försöka avsluta abonnemang.
Vet inte ens vilka abonnemang det rör sig om. Trodde det vara Telia och ringde upp från pappas telefon till dem. Men tappar det nånstans under samtalet och kan tillslut inte ens svara på vad jag har för mailadress :banghead:

Nu måste jag ringa bostadsrättsföreningen. Snälla giv mig styrka och att jag inte får panik igen 🙏

Ta det lugnt och beta av en sak i taget. Företagen är vana vid sådana här situationer så de förstår :heart
 
Är på jobbet och är förbaskat trött. Mina kära kollegor kom på att vi skulle köra aw igår. Idén kläcktes 20.30 och det hela slutade med att vi gick och la oss vid 03. Problemet är att kollegorna var lediga idag, jag är det inte :laugh:

Tur att jag kan jobba hemifrån. :angel: sen jobbar bara en kollega till, resten verkar vara lediga. Jag tror inte ens vi får bara vara två på jobbet, men någon har nog missat det när julschemat fylldes i :p
 
Jag kan i alla fall tycka att personlighetsdrag kan vara osexiga.
Typ folk som egentligen vet exakt hur man gör vissa saker men så fort partnern är i närheten blir de handfallna och typ "nää du får laga maten jag vet inte hur man gööör"
Eller folk som manipulerar andra. Folk som direkt går till fysiskt våld när de inte får som de vill. Folk som tokvrålar när de bråkar. Osexigt.

Sen kan ju osexigt vara ett figure of speech. Till exempel om någon betett sig som ett dumhuvud kan jag säga att "alltså det där var ju lite osexigt" när jag pratar om det med någon inblandad.
Jao, men jag vet inte om osexigt skulle vara mitt förstahandsval för att beskriva ett personlighetsdrag ändå. Det lät så märkligt sådär ur det blå bara. :D Om du vardagsanvänder det som i exemplet i andra stycket också förstår jag bättre var det kom ifrån dock. :)
 
Årets sista brev

F79CC098-B45D-4E0D-BEC5-C9C915C51043.jpeg
 
Måste nog vara en av världens sämsta människa på att ta hand och försöka avsluta abonnemang.
Vet inte ens vilka abonnemang det rör sig om. Trodde det vara Telia och ringde upp från pappas telefon till dem. Men tappar det nånstans under samtalet och kan tillslut inte ens svara på vad jag har för mailadress :banghead:

Nu måste jag ringa bostadsrättsföreningen. Snälla giv mig styrka och att jag inte får panik igen 🙏
Du är inte världens sämsta, andas och var inte så sträng mot dig själv :heart
 
Hyran för januari är tydligen inte betald. Får betala den själv för vet inte hur jag ska lösa det annars eftersom den måste in senast imorgon.

Får leva på nudlar ett tag framöver 😅 Mamma skulle kolla också om hon kan lägga in en del av summan, hoppas på det 🙏
Fast du ska bara kunna lämna in den till banken så betalar de den
Det gör inget om den blir lite sen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp